خبرهای داغ
کدخبر: ۱۷۳۷۸
تاریخ خبر:

فرصت‌سوزی رضاوند در برابرِ تراکتور و واکنش جالب نکونام

جواد نکونام در دقایق ابتدایی مسابقه بابت فرصت از دست رفته آرش رضاوند واکنشی جالب نشان داد.

فرصت‌سوزی رضاوند در برابرِ تراکتور و واکنش جالب نکونام

در دقیقه 25 دیدار استقلال و تراکتور و چند دقیقه قبل از آنکه ایمان سلیمی گل اول را برای آبی پوشان به ثمر برساند، آرش رضاوند و مهرداد محمدی همراه یکدیگر یک موقعیت ایده آل گلزنی را از دست دادند و همین امر باعث افسوس جواد نکونام شد.

در این صحنه گوستاوو بلانکو در شرایطی نامتعادل و در حالی که با خطای بازیکن تراکتور متوقف شده بود، هرطور شده توپ را به آرش رضاوند رساند. وحید کاظمی داور وسط در این صحنه آوانتاژ داد تا بازی ادامه پیدا کند. رضاوند و محمدی در موقعیتی عالی قرار داشتند و به همین خاطر رضاوند توپ را به مهرداد محمدی رساند، در حالی که او می توانست خودش به توپ ضربه بزند، اما ترجیح داد دوباره پاس بدهد و رضاوند را صاحب توپ کند.

پاس عرضی محمدی اما در لحظه آخر با تکل مدافع تراکتور همراه شد تا توپ به رضاوند نرسد و یک موقعیت عالی دو به یک برای استقلالی ها از دست بروند.

جواد نکونام

فرصت سوزی رضاوند و محمدی در این صحنه با واکنش نکونام همراه شد؛ سرمربی استقلال در حالی که دست های خود را روی صورتش گذاشته بود، باور نمی کرد این فرصت عالی برای استقلال از دست رفته است. البته که استقلالی ها چند دقیقه بعد توسط سلیمی به گل رسیدند و افسوس نکونام به خوشحالی تبدیل شد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها