خبرهای داغ
کدخبر: ۱۸۴۴۲
تاریخ خبر:

داستان جدید لئاندرو پریرا با پرسپولیس!

مهاجم برزیلی فصل گذشته پرسپولیس در شکایت خود از سرخپوشان به فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) درخواست دریافت غرامت ۳۵۰ هزار دلاری کرده است.

داستان جدید لئاندرو پریرا با پرسپولیس!

باشگاه پرسپولیس در نقل‌و‌انتقالات پیش‌فصل طبق توافقی دو جانبه قرارداد لئاندرو پریرا را فسخ کرد و به این ترتیب این بازیکن بدون دریافت مبلغ قرارداد فصل آینده خود، از جمع سرخپوشان جدا شد.

در این توافق، باشگاه پرسپولیس قرار بود مبلغ ۱۴۳ هزار دلار مطالبات پریرا از فصل گذشته را تا اوایل مهرماه به حساب او واریز کند. به همین دلیل این باشگاه در نامه‌ای از فیفا درخواست کرد مطالبات پریرا را از محل درآمد‌های سرخپوشان در فیفا پرداخت کند، اما این اتفاق رخ نداده و مهاجم برزیلی سابق سرخپوشان از این باشگاه به اتاق حل اختلاف فیفا شکایت کرده است.

ظاهراً نامه موافقت فیفا با درخواست باشگاه پرسپولیس، دیرتر از زمان تعیین شده و مورد توافق با پریرا به باشگاه رسیده و به همین دلیل این بازیکن بلافاصله پس از پایان مهلت مقرر در توافق نامه، شکایت خود علیه سرخپوشان را در فیفا به ثبت رسانده است.

باشگاه پرسپولیس که موافقت فیفا برای پرداخت مطالبات پریرا را دریافت کرده، در تلاش است رضایت پریرا را گرفته و این بازیکن از شکایت خود صرفه نظر کند، اما این تلاش تاکنون بی‌نتیجه بوده و فعلاً توافقی در این‌باره حاصل نشده است.

پرسپولیس همچنین در نامه‌ای به فیفا توضیح داده که این باشگاه در زمان مقرر از آن‌ها درخواست کرده مبلغ ۱۴۳ هزار دلار را به حساب پریرا پرداخت کنند، اما تعلل فیفا برای پاسخ به نامه باعث شده زمان تعیین شده برای پرداخت مطالبات پریرا به پایان برسد و این بازیکن علیه سرخپوشان شکایت کند.

لئاندرو پریرا توسط یک وکیل ایتالیایی در شکایت خود به فیفا به جای مبلغ ۱۴۳ هزار مطالباتش، درخواست غرامت ۳۵۰ هزار دلاری داده است. او البته بعد از این ماجرا و در مذاکره با پرسپولیس عنوان کرده در صورت دریافت ۳۰۰ هزار دلار هم حاضر است از شکایت خود صرف‌نظر کند. موضوعی که پرسپولیسی‌ها با آن مخالفت کرده‌اند و مذاکرات در این زمینه ادامه دارد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها