خبرهای داغ
کدخبر: ۱۸۵۴۷
تاریخ خبر:

ترکیب احتمالی استقلال مقابل پرسپولیس

تیم فوتبال استقلال در چارچوب دیدار معوقه هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل پرسپولیس

صدودومین شهرآورد پایتخت در چارچوب دیدار معوقه هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امروز از ساعت ۱۶:۱۵ دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

برای اولین‌بار این دیدار با حضور بانوان هوادار دو تیم و کمک داور ویدیویی برگزار می‌شود. موعود بنیادی‌فر قضاوت این بازی را برعهده دارد، سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم کمک داوران این دیدار حساس هستند. همچنین بیژن حیدری و محمدرضا منصوری به عنوان داور و کمک داور ذخیره انتخاب شدند.

شرایط دو تیم در جدول بیست‌وسومین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال حساسیت این دیدار افزایش می‌دهد. تا اینجا فصل استقلال با یک بازی بیشتر نسبت به پرسپولیس با ۲۴ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و در مقابل سرخ‌پوشان با ۲۰ امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار دارند.

شاگردان یحیی گل‌محمدی این فرصت را دارند تا با برتری در این دیدار به فاصله یک امتیازی آبی‌پوشان پایتخت برسند و در صورت برتری در بازی عقب‌افتاده خود مقابل نساجی می‌توانند از رقیب سنتی خود سبقت بگیرند.

یکی از چالش‌های بزرگ جواد نکونام، مصدومیت ایمان سلیمی و محمدحسین مرادمند دو مدافع میانی خود برای این دیدار حساس خواهد بود. غیبت این ۲ بازیکن باعث می‌شود تا نکونام برخلاف سایر دیدارهای گذشته که تیمش را با ۳ مدافع را روانه میدان می‌کرد، باید برای شهرآورد تغییر سیستم دهد.

به نظر می‌رسد نکونام استقلال را با ترکیب ۲-۴-۴ روانه میدان کند. سیدحسین حسینی در چارچوب دروازه‌ آبی‌پوشان مسئولیت حفاظت از دروازه این تیم را برعهده دارد. روزبه چشمی در کنار آرمین سهرابیان زوج خط دفاعی استقلال را برای این دیدار تشکیل می‌دهند.

ابوالفضل جلالی در جناح چپ و صالح حردانی در جناح راست خط دفاعی استقلال را تکمیل می‌کنند. امید حامدی‌فر و مهدی مهدی‌پور در میانه میدان در کنار کوین یامگا و آرش رضاوند کمربند میانی استقلال را برای این تشکیل می‌دهند.

اما سورپرایز جوادنکونام برای یحیی گل‌محمدی در خط حمله این تیم است. به نظر می‌رسد نکونام قصد دارد برای این دیدار از زوج ارسلان مطهری و مهرداد محمدی استفاده کند. مطهری جز ۱۰ گلزن برتر تاریخ دربی با چهار گل زده نیز محسوب می‌شود و انگیزه بالایی برای این دیدار دارد تا بتواند این تعداد گل‌های خود را افزایش دهد.

ترکیب احتمالی استقلال:

سید حسین حسینی، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، ابوالفضل جلالی، صالح حردانی، امید حامدی‌فر، مهدی مهدی‌پور، کوین یامگا، آرش رضاوند، مهرداد محمدی و ارسلان مطهری.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها