خبرهای داغ
کدخبر: ۱۸۶۸۶
تاریخ خبر:

شوک بزرگ به تیم ملی و سپاهان

مصدومیت یکی از بهترین بازیکنان لیگ، شوکی بزرگی به سپاهان و تیم ملی وارد کرد.

شوک بزرگ به تیم ملی و سپاهان

رامین رضاییان اگر بهترین بازیکنان فصل جاری لیگ برتر هم نباشد، حتما یکی از سه بازیکن برتر این فصل که تاثیر بسیار زیادی در نوع بازی، عملکرد و نتایج سپاهان در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا داشته است. بازیکنی که مصدومیتش در آستانه رقابت‌های جام ملت‌های آسیا برای تیم ملی و دو هفته پایانی نیم فصل لیگ برتر برای سپاهان شوک بزرگی به مورایس و قلعه نویی خواهد بود.

تنها ۱۹ روز پیش از آغاز اردوی تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا، رامین رضاییان که پیش از بازی با آلومینیوم اراک درد مختصری در پشت ساق پا داشت، با حضور در این مسابقه سنگین، با تشدید مصدومیت مواجه شده و حالا ممکن است ۲ هفته از میادین به دور باشد.

این خبری است که به‌صورت رسمی از سوی باشگاه سپاهان اعلام شده است. عباسعلی ربیعی پزشک این تیم عنوان کرده است که رامین به دلیل مصدومیت از ناحیه عضله پشت ساق پا، مراحل درمانی خود را زیر نظر پزشک تیم ملی دنبال می‌کند و احتمالاً یک تا دو هفته از میادین دور خواهد بود.

او می‌گوید که آسیب دیدگی رامین در معاینات به اسپاسم خفیف تشخیص داده شد و او در مسابقه برابر آلومینیوم، با وجود درد اندکی که داشت، به میدان رفت. این بازیکن بعد از بازی نیز درد مختصری داشت اما علائم جدی از خود نشان نداد، با این حال، بررسی‌های لازم در این زمینه صورت گرفت و روز گذشته ام آر آی از ساق پای این بازیکن گرفته شد.

در نهایت و با بررسی ام آر آی مشخص شد که در منطقه‌ای از عضله پشت ساق پای او، کشیدگی درجه یک تا دو به وجود آمده و مراحل درمانی او آغاز شده است. با توجه به اهمیت و دغدغه پزشکان تیم ملی برای تحت درمان قرار دادن رامین رضاییان، او به تهران سفر کرد و زیر نظر آنها مراحل درمانی خود را طی می‌کند.

پزشک سپاهان در بخش پایانی اظهاراتش گفته که بر اساس بررسی صورت گرفته، این بازیکن یک تا دو هفته از میادین دور خواهد بود. امیر قلعه‌نویی و دستیارانش امید زیادی دارند که رامین بتواند زودتر از موعد تعیین شده به تمرینات برگردد و دوری دو هفته‌ای او، قطعا خبر خوبی برای آنها نخواهد بود.

با این حال، به نظر می‌رسد که رضاییان مشکلی برای حضور در جام ملت‌های آسیا نداشته باشد و کادرفنی تیم ملی امیدوار است که از دست دادن اردوی پیش از آغاز جام ملت‌ها، خللی در آمادگی و وضعیت بدنی این مهره کلیدی تیم ملی نداشته باشد.

بدون شک رامین رضاییان یکی از آماده‌ترین بازیکنان حال حاضر فوتبال ایران است که تیم ملی نیز حساب ویژه‌ای روی این بازیکن باز کرده است. هر چند او مشکلی برای حضور در جام ملت‌ها ندارد ولی این مصدومیت ممکن است روند فوق العاده رامین را تحت تأثیر قرار دهد.

 

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها