خبرهای داغ
کدخبر: ۱۸۶۹۵
تاریخ خبر:

بخشیده شدن ۴ امتیاز سپاهان و یک امتیاز پرسپولیس؟ / سپاهان صدرنشین شد!

شنیده می‌شود کمیته استیناف فدراسیون فوتبال، کسر ۴ امتیاز از سپاهان و یک امتیاز از پرسپولیس را بخشیده است.

بخشیده شدن ۴ امتیاز سپاهان و یک امتیاز پرسپولیس؟ / سپاهان صدرنشین شد!

سپاهان و پرسپولیس، دو مدعی عنوان قهرمانی به دلیل نقض قوانین مربوط به قوانین مربوط به سقف بودجه و دستور العمل ناظر بر قراردادها توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال جریمه شدند.

این دو باشگاه علاوه بر جریمه نقدی، هر کدام به کسر امتیاز محکوم شدند و ۴ امتیاز از سپاهان و یک امتیاز از پرسپولیس کم شد. اما با وجود اینکه مدت زیادیست که پرونده این باشگاه به کمیته استیناف رفته است، هنوز این کمیته به صورت رسمی رای خود را اعلام نکرده است. اما ایران ورزشی در خبری نوشت: «چند ماه پیش بود که کمیته انضباطی به دلیل تخلف در سقف بودجه چهار امتیاز از سپاهان و یک امتیاز از پرسپولیس کم کرد. این کسر امتیاز سر و صدای زیادی داشت؛ به همین دلیل دو تیم که حسابی از رای کمیته انضباطی شاکی بودند به کمیته استیناف اعتراض کردند. در نهایت بعد از چند ماه بررسی کمیته استیناف رای خود را صادر کرد و بر اساس رای صالحی امتیاز دو تیم برگشت.»

اگر این خبر صحت داشته باشد، سپاهان با ۳۱ امتیاز صدرنشین می‌شود و پرسپولیس هم با ۲۶ امتیاز به سه امتیازی استقلال می‌رسد.

پرسپولیس و سپاهان هم هر کدام یک بازی کمتر از استقلال برگزار کرده‌اند و در صورت پیروزی در در این دیدار عقب افتاده، پرسپولیس هم‌امتیاز استقلال خواهد شد و سپاهان هم اختلافات امتیازاتش با استقلال را به ۵ امتیاز می‌رساند و اختلاف خودش را در نیم فصل با سایر مدعیان زیاد می‌کند و قهرمان نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر می‌شود.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها