خبرهای داغ
کدخبر: ۱۸۷۴۱
تاریخ خبر:

نگرانی جدید نکونام؛ جدایی دو مهره مهم و تاثیرگذار استقلال

در شرایطی که استقلال در نیم فصل اول با کمبود بازیکن مواجه بود، در نیم فصل دو بازیکن خود را هم از دست خواهد داد.

نگرانی جدید نکونام؛ جدایی دو مهره مهم و تاثیرگذار استقلال

از تابستان استقلال با کمبود بازیکن در برخی پست‌ها مواجه بود و جواد نکونام بارها نسبت به این موضوع اعتراض داشت. این کمبود بازیکن استقلال علی الخصوص در پست‌های مدافع و هافبک بیشتر به چشم می‌آمد. در این شرایط استقلال نه تنها هنوز بازیکنی جذب نکرده، بلکه دو مهره مهم خود را هم از دست خواهد داد.

با تغییر قوانین مربوط به نظام وظیفه، بازیکنان شاغل در لیگ برتر دیگر تا ۲۸ سالگی و بازیکنان ملی پوش تا ۳۰ سالگی نمی‌توانند از معافیت سربازی استفاده کنند. همین موضوع نیم نیم فصل امسال را برای برخی تیم از جمله استقلال سخت می‌کند.

محمدرضا خالدآبادی، دروازه‌بان تیم ملی امید و گلر استقلال یکی از این بازیکنان است که پس از دیدار بعدی استقلال از این باشگاه جدا می‌شود. خالدآبادی در ابتدای فصل به استقلال آمد تا خلا نداشتن دو دروازه‌بان در استقلال رفع شود، اما با اینکه در نیم فصل به او بازی نرسید، اما خیال استقلالی‌ها از جانشین حسینی راحت بود. اما نیمکت نشینی و مشمول شدن باعث شد خالدآبادی تمام مراحل مربوط به سربازی را انجام دهد و احتمالا از هفته آینده در تمرینات ملوان شرکت خواهد کرد.

بازیکن دومی که ممکن است در نیم فصل از استقلال جدا شود، ابوالفضل جلالی است. شنیده‌ها حاکیست که جلالی که در هفته‌های اخیر یکی از مهره‌های ثابت نکونام بوده است هم سرباز است و مجبور به ترک استقلال.

استقلال در همین شرایط هم کمبود بازیکن داشت و با جدایی خالدآبادی و جلالی باید به فکر مهره‌های جانشین آن‌ها هم باشد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها