خبرهای داغ
کدخبر: ۱۸۸۵۴
تاریخ خبر:

تساوی پرسپولیس و مس رفسنجان؛ پرسپولیس نیم فصل را در رتبه سوم تمام کرد

از ساعت ۱۷:۳۰ مس در رفسنجان میزبان پرسپولیس بود و در نهایت این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

تساوی پرسپولیس و مس رفسنجان؛ پرسپولیس نیم فصل را در رتبه سوم تمام کرد

از ساعت ۱۷:۳۰ در استادیوم شهدای رفسنجان، تیم‌های مس رفسنجان و پرسپولیس آخرین دیدار نیم فصل خود را برگزار کردند.

در این دیدار ابتدا پرسپولیس در نیمه اول توسط شهاب زاهدی در شرایطی به گل رسید، به بازبینی تصاویر نشان می‌داد این گل در شرایط آفساید به ثمر رسیده است. در ادامه این دیدار و در دقایقی ابتدایی نیمه دوم این مس بود که از روی نقطه پنالتی و توسط شیمبا، توانست گل تساوی را به ثمر برساند.

گل پرسپولیس که در شرایط آفساید به ثمر رسید

در ادامه این دیدار، مس در یک صحنه بار دیگر در آستانه باز کردن دروازه پرسپولیس قرار داشت که کمک داور اول این دیدار که در نیمه اول گل آفساید پرسپولیس را سالم اعلام کرده بود، به اشتباه پرچم خود را بالا برد تا این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان برسد.

با این نتیجه، پرسپولیس در پایان نیم فصل اول با ۳۰ امتیاز پس از استقلال ۳۲ امتیازی و سپاهان ۳۱ امتیازی در رتبه سوم جدول، بالاتر از سپاهان قرار گرفت. مس هم پس از ۵ شکست پیاپی بالاخره موفق به کسب امتیاز شد و با ۱۵ امتیاز از ۱۵ دیدار در رده دهم جدول قرار گرفت.

ترکیب مس رفسنجان: حامد لک، محمد نژادمهدی، رامتین سلیمان‌زاده، حسین کریم‌زاده، مهدی محبی، میثم تیموری، نیما انتظاری، فرشید باقری، محسن آذرباد، محمد خدابنده‌لو و لوسیانو پریرا.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی‌فر( ۸۵ - علی بابایی)، محمدمهدی احمدی (۷۰ -علی نعمتی)، سینا اسدبیگی، سروش رفیعی (۸۵ -مسعود ریگی)، مهدی ترابی (۶۰ -محمد عمری)، سعید صادقی (۸۸ - حسین کنعانی زادگان)، امید عالیشاه و شهاب زاهدی.

داور: وحید کاظمی

 

دقیقه ۶: حرکت تیم مس و ضربه محبی که می‌رفت دروازه پرسپولیس را با خطر روبه‌رو کند با مشت بیرانوند برگشت داده شد.

دقیقه ۲۰: شهاب زاهدی نتوانست از ارسال عالیشاه استفاده کند و توپ از مقابل مهاجم پرسپولیس و دروازه مس عبور کرد.

دقیقه ۲۰: محمدمهدی احمدی اولین کارت زرد بازی را گرفت.

دقیقه ۴۱: فرشید باقری هم با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه ۴۲: سعید صادقی و نیما انتظاری هم به دلیل درگیری از سوی داور با کارت زرد جریمه شدند.

دقیقه ۴۲: حمله تند و تیز پرسپولیس به نتیجه رسید و شهاب زاهدی دروازه مس را با یک ضربه برگردان باز کرد. در این صحنه دانیال اسماعیلی‌فر پشت مدافعان مس فرار کرد و با یک پاس در عرض توپ را به زاهدی رساند که ضربه این بازیکن در مرحله اول به مدافع مس برخورد کرد و در برگشت زاهدی با یک ضربه برگردان دروازه لک را گشود.

دقیقه ۵۳: حرکت انفرادی لوسیانو پریرا در داخل محوطه جریمه فرشاد فرجی را مجبور به خطای روی این بازیکن کرد که داور نقطه پنالتی را نشان داد.

دقیقه ۵۴: پریرا گل مساوی مس را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

دقیقه ۶۰: داور ابتدا خطای مدافع پرسپولیس را پشت محوطه جریمه گرفت و به فرشاد فرجی کارت زرد نشان داد اما بعد از مشورت با کمک داور خود تصمیمش را برگرداند و خطای بازیکن مس را اعلام کرد.

دقیقه ۶۶: امید عالیشاه به دلیل اعتراض شدید با کارت زرد داور مواجه شد.

دقیقه ۷۹: موقعیت خوب مس با تعلل بازیکنان این تیم از دست رفت و ضربه محبی در حالی که بیرانوند از دروازه خارج شده بود توسط مدافعان برگشت داده شد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها