خبرهای داغ
کدخبر: ۱۸۸۵۵
تاریخ خبر:

مورایس درخواست جدایی داد؛ سپاهان در آستانه بحران

پس از سومین شکست پیاپی سپاهان، ژوزه مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان درخواست جدایی داد.

مورایس درخواست جدایی داد؛ سپاهان در آستانه بحران

سپاهان امروز و در قزوین برای سومین بازی پیاپی شکست خورد. در این دیدار شمس آذر موفق شد با یک گل سپاهان را شکست دهد.

این شکست در شرایطی به دست آمد که در وقت‌های اضافه نیمه دوم، سپاهان توسط رضا اسدی به گل تساوی رسید، اما داور به اشتباه اعلام آفساید کرد و در ادامه یک موقعیت مشکوک به پنالتی هم روی داد که باز هم داور اعتقادی به پنالتی نداشت تا سپاهانی‌ها به شدت از قضاوت داور این دیدار عصبانی باشند.

در جریان این دیدار ژوزه مورایس، به علت اعتراض به داوری از زمین اخراج شد تا یکی از آرام‌ترین مربیان خارجی حاضر در فوتبال ایران هم به دلیل این شرایط آشفته صدای اعتراضش بلند شود.

پس از پایان این دیدار، مدیرعامل سپاهان اعلام کرد که مورایس قصد جدایی از سپاهان را دارد.

به گزارش ورزش سه، نیکفر، مدیرعامل سپاهان درباره احتمال ترک ایران از سوی سرمربی پرتغالی گفت:« آقای مورایس بعد از بازی پیش من آمد و گفت بعد از دادن ۴ امتیاز که ما با شایستگی آن را در زمین مسابقه گرفته بودیم، در دو مسابقه اخیر داوری‌های جهت‌دار ۶ امتیاز از تیم ما گرفتند.» 

منوچهر نیکفر که یکی از مدیران ارشد شرکت فولاد مبارکه به شمار می‌رود و سال‌ها بخش مدیریتی صنعت فولاد تجربه دارد، ادامه داد:«من فکر نمی‌کردم شرایط در لیگ ایران اینچنین ناعادلانه پیش برود! کاری که من بلدم بازی‌های داخل زمین است و بازی‌های پشت پرده و خارج از زمین را بلد نیستم.» 

نیکفر تاکید کرد:« واقعا نمی‌توانم درک کنم چه اتفاقاتی در حال رقم خوردن است، اما بازی امروز و اتفاقاتی که در بازی با گل‌گهر رخ دادند را نمی‌توانیم در طبقه بندی مسائل طبیعی فوتبال بگنجانیم.» 

مدیرعامل سپاهان درباره اینکه آیا اجازه جدایی به مورایس می‌دهد یا خیر، بیان کرد:« ما در حال مذاکره با ایشان هستیم و تلاش می‌کنیم او را آرام کنیم. ولی آقای مورایس خیلی مصر به جدایی هستند و به نظرم با توجه به اتفاقاتی که طی این ماه‌ها تجربه کرده‌اند، حق هم دارند.»

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها