خبرهای داغ
کدخبر: ۱۸۸۶۷
تاریخ خبر:

حضور سردار آزمون در تیم ملی قطعی شد؛ قلعه‌نویی پدیده لیگ را خط زد

با مذاکرات صورت گرفته، حضور سردار آزمون در تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا قطعی شد.

حضور سردار آزمون در تیم ملی قطعی شد؛ قلعه‌نویی پدیده لیگ را خط زد

در روزهای اخیر حضور سردار آزمون در تیم ملی برای رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در هاله‌ای از ابهام قرار داشت. گفته می‌شد براساس توافق آزمون و رم، این بازیکن به اردوی تیم ملی در قطر ملحق نخواهد شد و جام ملت‌ها را از دست خواهد داد، اما این مشکل حل شد و آزمون یکی از ۲۶ بازیکن نهایی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا خواهد بود.

تیم رسانه‌ای تیم ملی با اعلام حضور آزمون در جام ملت‌ها در بیانیه‌ای نوشت: «با توجه به مفاد قرارداد سردار آزمون با تیم رم و نحوه انتقال قرضی این بازیکن از بایرلورکوزن به باشگاه رم، بعد از هماهنگی و توضیحات قانع‌کننده این بازیکن و مدیر ورزشی باشگاه رم تیاگو میگل بایا پینتو، سرمربی تیم ملی پذیرفت آزمون در تاریخ دهم ژانویه (بیستم دی ماه) با هماهنگی انجام با باشگاه رم در دوحه به تیم ملی اضافه شود. بر اساس دستورالعمل کنفدراسیون فوتبال آسیا تیمهای حاضر در رقابتهای جام ملتهای آسیا باید با ۲۶ بازیکن در این تورنمنت شرکت کنند و بر این اساس لیست ۲۶ نفره تیم ملی به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند، پیام نیازمند، سید حسین حسینی، احسان حاج صفی، میلاد محمدی، شجاع خلیل‌زاده، سید مجید حسینی، سامان فلاح، حسین کنعانی‌زادگان، صادق محرمی، رامین رضاییان، آریا یوسفی، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، سعید عزت‌اللهی، سامان قدوس، محمد محبی، مهدی ترابی، مهدی قائدی، مهدی طارمی، رضا اسدی، علیرضا جهانبخش، علی قلی‌زاده، سردار آزمون، کریم انصاری‌فرد و شهریار مغانلو

 

با این شرایط و با اضافه شدن سردار آزمون به تیم ملی، امیر قلعه‌نویی که پیش از این ۲۷ بازیکن را به اردوی تیم ملی دعوت کرده بود، محمدجواد حسین‌نژاد را از لیست بیرون گذاشت.

از حسین‌نژاد بازیکن ۲۰ ساله سپاهان، به عنوان یکی از پدیده‌های این فصل لیگ برتر نام برده می‌شد. همچنین یکی از انتقادهای جدی به لیست تیم ملی، بالا بودن میانگین سنی این تیم است و با تصمیم عجیب کادر فنی، جوان‌ترین بازیکن لیست تیم ملی خط خورد تا میانگین سنی تیم باز هم بالاتر برود.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها