خبرهای داغ
کدخبر: ۱۹۲۲۳
تاریخ خبر:

درخواست پدرانه یحیی برای بازیکنان پرسپولیس از باشگاه

سرمربی پرسپولیس در آخرین روند مذاکره خود برای پایان همکاری درخواست لغو جریمه بازیکنان این تیم را داشت.

درخواست پدرانه یحیی برای بازیکنان پرسپولیس از باشگاه

یحیی گل محمدی شب گذشته به صورت رسمی به همکاری خود با باشگاه پرسپولیس به عنوان سرمربی پایان داد تا این باشگاه اکنون به دنبال گزینه جدیدی برای نیمکت خود باشد.

گل محمدی که نزدیک به پنج سال پرافتخار را در این تیم پشت سر گذاشت، در نهایت به دلیل برخی مشکلات ترجیح داد در مقطع کنونی به همکاری خود با مدیران این باشگاه پایان دهد و بهترین فرصت را در تعطیلات نیم فصل دید که مدیران این باشگاه فرصت مذاکره با گزینه جدید سرمربیگری و انتخاب بازیکنان جدید و روند آماده سازی را داشته باشند.

در این بین یحیی گل محمدی از مدیران باشگاه خواسته بود که جریمه 10 درصدی که برای بازیکنان تیم به واسطه آنچه که عملکرد ضعیف خوانده شده بود، حذف گردد و بازیکنان بتوانند با انگیزه بیشتری فصل را ادامه دهند.

پرسپولیس با اختلاف دو امتیازی نسبت به تیم صدرنشین در رده سوم جدول در نیم فصل به کار خود پایان داده است و این در حالیست که مدیران این تیم بعد از حذف در لیگ قهرمانان و چند نتیجه نامطلوب تصمیم به کسر 10 درصدی قراردادی گرفته بودند. باید دید اکنون با پایان همکاری یحیی گل محمدی، مدیران تیم اقدام به حذف جریمه 10 درصدی از قرارداد بازیکنان خواهند کرد یا خیر.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها