خبرهای داغ
کدخبر: ۱۹۴۵۶
تاریخ خبر:

واکنش‌های کنایه‌آمیز به جایزه‌ای که فیفا به مسی داد: خنده‌دار است، شب بخیر!

شب گذشته جوایز سال فوتبال فیفا به برندگان اهدا شد و لیونل مسی موفق به کسب بهترین بازیکن سال شد.

واکنش‌های کنایه‌آمیز به جایزه‌ای که فیفا به مسی داد: خنده‌دار است، شب بخیر!

مراسم the best فیفا و برترین‌های سال فوتبال شب گذشته برگزار و لیونل مسی موفق به کسب جایزه مرد سال فوتبال شد. جایزه‌ای که بلافاصله با واکنش‌های کنایه‌آمیز برخی رسانه‌‌ها، بازیکنان سابق و کاربران شبکه‌های اجتماعی مواجه شد.

مارکا، رسانه معتبر اسپانیایی با طرح جلدی کنایه‌آمیز و با نشان دادن تصویر از دوران پیری مسی، او را برنده جایزه ۲۰۶۶ فیفا اعلام کرد.

واکنش‌های کنایه‌آمیز به جایزه بهترین بازیکن سال مسی: خنده‌دار است، شب بخیر!

 

ایکر کاسیاس، کاپیتان سابق رئال و اسپانیا و در توییتی کنایه‌آمیز درباره این جایزه نوشت:

«شما جایزه‌های خوبی را خلق می‌کنید، اما با انجام کارهای غیرمنصفانه خرابش می‌کنید. خنده‌دار است! به هر حال شب بخیر.»

واکنش‌های کنایه‌آمیز به جایزه بهترین بازیکن سال مسی: خنده‌دار است، شب بخیر!

این واکنش‌ها در شرایطی است که ارلینگ هالند، ستاره سیتی با ۵۲ گل و ۹ پاس گل در ۵۳ بازی سیتی را برنده سه گانه کرد و ضمن آقای گلی لیگ برتر و چمپیونز لیگ، تمام جام‌های ممکن را فتح کرد. با این حال، مسی با اینکه در MLS و برای اینترمیامی بازی می‌کند ملی‌پوش نروژی را شکست داده و به این جایزه معتبر دست یافته است. مسی در این راه از سد کیلیان امباپه نیز گذشت و خولیان آلوارس، کوین دبروینه، رودری و برناردو سیلوا نیز در فهرست حضور داشتند. این لیست همچنین شامل مارسلو بروزوویچ، خویچا خوارتسخلیا، ویکتور اوسیمن، دکلان رایس و ایلکای گوندوگان بود.

آلف اینگه، پدر هالند و ستاره سابق سیتی، نتوانست ناراحتی خود را از اهدای جایزه به مسی پنهان کند. دوربین‌ها تصویر او را نشان می‌دادند که با ابروهای در هم تنیده و چهره‌ای برافروخته به مراسم نگاه می‌کرد. برخی از هواداران نیز حس مشترکی با آلف اینگه داشتند و از اینکه هالند جایزه نگرفت خشمگین شدند.

واکنش منفی پدر هالند و کاربران شبکه‌های اجتماعی به جایزه‌ای که فیفا به مسی داد/ فوتبال تمام شد؛ بعد از بازنشستگی هم به او جایزه می‌دهند!

یکی از هواداران نوشت: «اینکه هالند با اینهمه دستاورد هیچ جایزه‌ای نگیرد قطعا بزرگترین سرقت تاریخ فوتبال است.» دیگری گفت: «هالند باید این جایزه را می‌برد. مسی اسطوره است اما هالند به لیگ جدیدی آمد، رکورد گلزنی را شکست و سه‌گانه گرفت. هالند دیگر باید چه کار کند؟» شخص دیگری گفت: «مسی جام جهانی ۲۰۲۲ را گرفت تا تمام جایزه‌های بعدی را بدزدد». هوادار دیگری عنوان کرد: «مسی در سال ۲۰۲۳ چه کار کرد؟ فوتبال تمام شده است.»

همچنین فرد دیگری اذعان داشت: «سال ۲۰۵۰ است. مسی ۲۵ سال پیش بازنشسته شده اما ۳۵امین توپ طلای خود را برنده می‌شود.»

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها