خبرهای داغ
کدخبر: ۱۹۵۸۶
تاریخ خبر:

درخواست هواداران عمان پس از مذاکره برانکو با پرسپولیس: ایوانکوویچ را اخراج کنید!

مذاکرات برانکو ایوانکوویچ با پرسپولیس در میان رقابت‌های جام ملت‌های آسیا باعث شد که هواداران عمان خواهان اخراج او از تیم این کشور شوند.

درخواست هواداران عمان پس از مذاکره برانکو با پرسپولیس: ایوانکوویچ را اخراج کنید!

تیم ملی عمان در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در دیدار اول برابر عربستان شکست خورد و در این میان برانکو اوانکوویچ، سرمربی عمان که جدی‌ترین گزینه هدایت پرسپولیس به شمار می‌رود، با مدیران این باشگاه در حال مذاکره بود. موضوعی که به مذاق هواداران خوش نیامده است.

به گزارش ایرنا بعد از دیدار عمان با عربستان که با شکست ٢ بر یک شاگردان برانکو همراه بود. رضا درویش برای مذاکره جهت بازگشت این مربی کروات به ایران راهی دوحه شد و با او دیدار کرد که در نهایت این پیشنهاد با پاسخ منفی برانکو همراه شد.

بعد از این دیدار به گزارش‌های متفاوتی در برخی از رسانه‌های عربی منتشر شد. هواداران تیم ملی عمان با توجه به شکست این تیم برابر عربستان و مذاکره برانکو در این شرایط با پرسپولیس، خواستار اخراج وی از هدایت تیم ملی عمان شدند.

همین موضوع سبب شد تا برانکو در نشست خبری پیش از بازی عمان با تایلند در این خصوص بگوید: جلسه من با دوستان ایرانی خود تنها یک دیدار و جهت احترام بود. ما در کنار رضا درویش قهوه خوردیم و بحثی در مورد مذاکره نبود چرا که من تا پایان این ماه با تیم ملی عمان قرارداد دارم و تمرکز من روی جام ملت‌ها و موفقیت عمان است.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها