خبرهای داغ
کدخبر: ۲۰۲۲۹
تاریخ خبر:

تلاش پرسپولیس برای جذب ستاره و کاپیتان استقلال

پرسپولیس برای جذب کاپیتان دوم استقلال تلاش بسیاری کرد.

تلاش پرسپولیس برای جذب ستاره و کاپیتان استقلال

روزبه چشمی، کاپیتان دوم استقلال در سال‌های اخیر تبدیل به یکی از مهره‌های مهم و تاثیرگذار استقلال و تا حدودی تیم ملی شده است. روزبه پس از عملکرد درخشان در جام جهانی پیشین، این روزها در ترکیب تیم ملی در قطر به زمین می‌رود. روزبه چشمی در اسفند ماه سال ۹۴ به‌شدت مصدوم شد و شرایط به گونه‌ای بود که باید زیر تیغ جراحی می‌رفت به همین خاطر چند ماه از فوتبال دور شد و نامش را از فهرست بازیکنان استقلال در نیم‌فصل اول لیگ شانزدهم خارج کردند.

به گزارش خبرورزشی، در اواخر پاییز سال ۹۵ قرار شد نام روزبه برای دور برگشت مسابقات به لیست نفرات استقلال اضافه شود ولی محروم شدن این باشگاه از نقل و انتقالات زمستانی با رای فیفا شوک بزرگی به چشمی وارد کرد چون نمی‌توانست برای استقلال بازی کند. البته او با توجه به محرومیت آبی‌ها عملا بازیکن آزاد محسوب می‌شد و دقیقا به همین خاطر بود که باشگاه پرسپولیس برای به‌خدمت‌گرفتن این بازیکن وارد عمل شد.

پرسپولیسی‌ها پس از مشاوره با برانکو ایوانکوویچ سرمربی وقت خودشان روزبه را مدنظر قرار دادند و برانکو هم دو شرط برای پرسپولیسی شدن این بازیکن استقلال گذاشته بود. اول این‌که کاملا سلامت باشد و بتواند در تمام جلسات تمرینی حضور یابد و شرط دوم هم، قرارداد او بود. برانکو تاکید داشت مبلغی که چشمی از پرسپولیس می‌گیرد نباید بیشتر از رقم قرارداد سایر بازیکنان این تیم باشد.

البته در نهایت چنین انتقالی انجام نشد و چشمی در استقلال ماند.

روزبه چشمی

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها