خبرهای داغ
کدخبر: ۲۵۰۱۴
تاریخ خبر:

اراک جولانگاه جیمی جامپ‌ها؛ این‌بار وحید امیری و تماشاگران مرد هم محروم می‌شوند؟

استادیوم امام خمینی اراک بهترین نقطه برای جیمی جامپ‌ها است. زن و مرد هم ندارد. اما عده‌ای فقط با جیمی جامپ زن احساس خطر کردند!

اراک جولانگاه جیمی جامپ‌ها؛ این‌بار وحید امیری و تماشاگران مرد هم محروم می‌شوند؟

پنجره نیوز - بابک قناد: دو هفته پیش و در دیدار استقلال برابر آلومینیوم اراک، حضور یک جیمی جامپ زن در زمین حاشیه‌های بسیاری را ایجاد کرد. پس از آنکه حسین حسینی، کاپیتان استقلال به سمت این جیمی جامپ استقلالی رفت، این هوادار زن حسینی را بغل کرد و بگومگوی حسین حسینی با عوامل انتظامی منجر به جریمه نقدی و محرومیت حسینی شد. اما این پایان کار نبود و هواداران زن اراکی هم به دلیل آنچه که از سوی برگزار کنندگان رقابت‌ها نبود زیرساخت خوانده شد، از حضور در استادیوم محروم شدند. اما به نظر می‌رسد مشکل از حسین حسینی و آن جیمی جامپ زن نبود و هر کس در اراک اراده کند، یا پای اتوبوس تیم‌ها می‌رود یا به وسط زمین می‌پرد.

هنوز فراموش نکردیم که چند هفته پیش در همین اراک، حسین کنعانی‌زادگان به یکی از هواداران حمله کرد. از کار ناپسند کنعانی‌زادگان نمی‌شود گذشت، اما سوال اصلی اینجاست که اصلا آن هوادار پای پله اتوبوس پرسپولیسی‌ها چه می‌کرد که منجر به واکنش زشت کنعانی‌زادگان شود؟

رفتار جیمی جامپ‌ها در همه جای دنیا نکوهیده و مستوجب جریمه است، اما کسانی که حسینی را جریمه کردند و زنان را از حضور در استادیوم محروم کردند نگفتند که اصلا چطور آن جیمی جامپ زن به راحتی وارد زمین شد و به همان راحتی هم خارج شد!

اتفاقی که به نوعی بار دیگر در اراک اتفاق افتاد و این‌بار به تعداد بیشتر. در دیدار دیروز پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی، بنا به گزارش رسانه‌ها و تصاویر منتشره چند جیمی جامپ وارد زمین شدند. حتی یکی از آن‌ها که به نظر می‌رسد پسر بچه‌ای کم سن و سال بود با پرچم پرسپولیس دور زمین دور افتخار زد و پس از آنکه از دویدن خسته شد، به بیرون هدایت شد. در مورد دیگر هم یک جیمی جامپ به سمت وحید امیری رفت و امیری رفتاری تقریبا مشابه حسین حسینی داشت. اما تا زمان نگارش این مطلب که نزدیک به ۲۴ ساعت از پایان دیدار پرسپولیس - آلومینیوم می‌گذرد، نه کسی دلواپس حضور جیمی جامپ‌ها شده است و نه کمیته‌ای وحید امیری را احضار کرده است. چرا که اگر قرار بود آنچه که پس از دیدار استقلال - آلومینیوم روی داد پس از دیدار پرسپولیس - آلومینیوم هم روی دهد، وحید امیری هم باید ۳۰۰ میلیون تومان جریمه و یک جلسه تعلیق می‌شد و مردان حتی اجازه حضور در پارکینگ استادیوم امام خمینی اراک را هم پیدا نمی‌کردند، چرا که مردان جیمی جامپ، بیشتر از زنان جیمی جامپ در وسط زمین استادیوم اراک بودند.

و در نهایت اگر قرار است باور کنیم که محرومیت حسین حسینی و محرومیت زنان اراکی از حضور در استادیوم صرفا تصمیم فدراسیون فوتبال و ارکان آن است، نه تنها باید منتظر برخورد مشابه با اتفاقات دیدار آلومینیوم - پرسپولیس باشیم، بلکه باید پرسید مسئول این بی‌نظمی‌های بی‌پایان در اراک کیست و چه زمانی مسئولان برگزاری مسابقات در این شهر باید مورد پرسش قرار بگیرند؟

copied
ارسال نظر
 
  • سحر

    👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها