خبرهای داغ
کدخبر: ۲۵۱۷۲
تاریخ خبر:

عجیب و باورنکردنی؛ پتروشیمی خلیج فارس نام استقلال را تغییر می‌دهد

در اتفاقی عجیب، هلدینگ خلیج فارس اعلام کرد که نام استقلال تغییر خواهد کرد.

عجیب و باورنکردنی؛ پتروشیمی خلیج فارس نام استقلال را تغییر می‌دهد

هفته گذشته بود که کنسرسیومی متشکل از هلدینگ خلیج فارس و شرکت‌های تابعه مالکیت ۸۵٪ از سهام استقلال را بدست آوردند. پس از این موضوع کانال رسمی استقلال در خبری عجیب اعلام کرد که هلدینگ خلیج فارس قصد دارد با اضافه کردن پسوند «خلیج فارس»، نام استقلال را تغییر دهد.

مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با تبریک دهم اردیبهشت روز ملی خلیج فارس، از تغییر نام استقلال به  «استقلال خلیج فارس» خبر داد.

 دکتر علی عسکری با اشاره به اینکه پسوند «خلیج فارس» نقطه اشتراک تمامی شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس است، گفت:"بر اساس همین سیاست، در راستای حفظ وحدت رویه، سیاست حاکمیت شرکتی و همچنین روز مبارک خلیج فارس، بر اساس تصمیم مالکان جدید تیم محبوب استقلال، به تیم استقلال خلیج فارس تغییر می‌یابد."

وی تصریح کرد: این اقدام، گامی مهم برای اصلاح ساختارهای اقتصادی، سودده کردن این باشگاه، حرکت استقلال خلیج فارس در تراز جهانی و ان‌شاءلله کسب توفیقات در شأن این تیم در عرصه‌های بین‌المللی است.

 

این اتفاق در شرایطی است که تغییر نام باشگاه‌ها پس از تغییر مالکیت امری غیرطبیعی و عجیب در دنیای فوتبال است و بارها دیده شده است که مالک باشگاه‌های بزرگ فوتبال در اروپا مانند میلان، اینتر، منچستریونایتد، منچسترسیتی، پاریس و ... تغییر کرده است، اما باشگاه‌ها تغییری نکرده.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها