درخواست رسمی استقلال از سازمان لیگ: به خاطر اشتباهات گذشته داور را تغییر دهید

انتخاب کوپال ناظمی و امیرمحمد داوودزاده برای قضاوت دیدار استقلال - ذوب آهن با واکنش استقلال همراه شد.

کد خبر: ۹۹
درخواست رسمی استقلال از سازمان لیگ: به خاطر اشتباهات گذشته داور را تغییر دهید

استقلال امروز و از ساعت ۲۰:۳۰ در دیداری حساس به مصاف ذوب آهن خواهد رفت. سازمان لیگ برای این دیدار کوپال ناظمی و امیرمحمد داودزاده را به عنوان داوران این دیدار انتخاب کرد. انتخابی که بلافاصله با واکنش منفی استقلالی‌ها روبرو شد. کوپال ناظمی داور دیدار استقلال - سپاهان در دور رفت بود که قضاوت اشتباه او در اعلام ضربه پنالتی به سود سپاهان و عدم اخراج فرشاد احمدزاده در دقایق ابتدایی نیمه دوم موجب تنها شکست استقلال در فصل جاری شد. امیرمحمد داودزاده هم در دیدار پرسپولیس - گل‌گهر با اشتباه فاحش خود، توپی که از خطر دروازه پرسپولیس گذشته بود را اعلام گل نکرد تا پرسپولیس در این دیدار پیروز شود.

این موارد باعث شد که هواداران استقلال به شدت نسبت به انتخاب این تیم داوری انتقاد کنند. نکته قابل توجه اینکه براساس اسنادی که از سازمان لیگ به بیرون درز پیدا کرده است گویا مسئولان استقلال هم در این زمینه ساکت ننشسته و طی روزهای قبل اقداماتی را برای تغییر ناظمیو کمک داور این دیدار با یک داور دیگر انجام داده اند. 

بر این اساس سمیعی سرپرست جدید استقلال در نامه ای از سازمان لیگ درخواست کرده است تا ناظمی یا حتی المقدور داودزاده به دلیل اشتباهاتی که در دیدار رفت با سپاهان در اصفهان مرتکب شدند تغییر کرده و داور دیگری جایگزین این افراد شوند.

البته هرچند به نظر نمی رسد تیم داوری این دیدار تغییر کند اما برخی انتخاب های شائبه دار از سوی کمیته داوران در مقطع زمانی پایانی فصل موجب شده است تا ابهاماتی به وجود بیاید.

درخواست رسمی استقلال از سازمان لیگ: به خاطر اشتباهات گذشته داور را تغییر دهید

دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    پربحث‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها