خبرهای داغ
کدخبر: ۵۰۹۳
تاریخ خبر:

حمله شدید به قلعه‌نویی، پیش از معارفه رسمی به عنوان سرمربی تیم ملی

امیر قلعه‌نویی را باید سرمربی جدید تیم ملی دانست. مربی‌ای که نیامده هدف حمله هواداران فوتبال، بخصوص هواداران استقلال قرار گرفته است.

حمله شدید به قلعه‌نویی، پیش از معارفه رسمی به عنوان سرمربی تیم ملی

رابطه امیر قلعه‌نویی با هواداران پرسپولیس هیچ وقت حسنه نبوده است. چه زمانی که این مربی در استقلال مشغول به کار بود و چه زمانی که سکان هدایت سپاهان و تراکتور را برعهده داشت، همیشه هدف حملات بخشی از هواداران پرسپولیس قرار می‌گرفت. اما این فقط هواداران پرسپولیس نیستند که با قلعه‌نویی مشکلاتی را دارند. بخش بزرگی از هواداران استقلال هم به واسطه اتفاقات سال‌های اخیر، رابطه خوبی با امیر قلعه‌نویی ندارند. از مشت‌های گره کرده قلعه‌نویی در کرمان، تا مشکلات او با برخی از بزرگان تاریخ استقلال مانند مرحوم ناصر حجازی و فرهادی مجیدی، ماجرای حذف استقلال از آسیا، اتفاقات زمان سرمربیگری پرویز مظلومی، درگیری‌ها با مهدی رحمتی، شعارهای هواداران در استادیوم آزادی و واکنش‌های قلعه‌نویی و رفتار برخی از لیدرهای منسوب به او در تمرینات استقلال یا سکوهای استادیوم از موضوعاتی است که باعث شده که در دهه اخیر قلعه‌نویی همیشه در مقابل بخشی از هواداران این تیم باشد. به این اتفاقات، حواشی دیدارهای استقلال و گل‌گهر در دو فصل اخیر را هم باید اضافه کرد که باعث شده دو طرف این داستان، سرسازگاری با هم نداشته باشند.

از عصر دیروز که انتخاب سانچز به عنوان سرمربی تیم ملی به صورت رسمی منتفی شد و قلعه‌نویی تبدیل به گزینه اصلی فدراسیون شد، این انتقادات شدت گرفت و اوج آن در ساعات اخیر بود که برخی از رسانه‌ها از انتخاب قطعی قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی خبر دادند. بررسی صفحات و کانال‌های هواداری استقلال نشان می‌دهد با وجود اینکه هنوز قلعه‌نویی رسما به عنوان سرمربی تیم ملی معرفی نشده است، اما هواداران استقلال شدت حملات به این مربی را افزایش داده‌اند و به نظر می‌رسد قلعه‌نویی در گام اول کار بسیار سختی برای جلب حمایت هواداران فوتبال داشته باشد. علی الخصوص آنکه حمله به قلعه‌نویی یکی از معدود نقاط مشترک بین هواداران استقلال و پرسپولیس است و البته به نظر می‌رسد که برخی از رسانه‌ها از این انتخاب استقبال نکنند.

copied
ارسال نظر
 
  • ناشناس

    نسبت سایر مربی های داخلی گزینه مناسبی هستش ، انشالله موفق باشند

  • کمال

    این نظرشماست مااستقلالیها افتخامیکنیم به امیرخان

  • مهدی

    قلعه نوعی شناسنامه استقلاله هراستقلالی ب ایدافتخارکنه که امیرخان سرمربی تیم ملی ب شه الان درایران هیچکس به تجربه مدیریت دا نش فنی امیراستقلال نمیرسه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها