خبرهای داغ
کدخبر: ۵۵۹۴
تاریخ خبر:

استقلال در بحران کامل؛ حذف از آسیا قطعی شد؟

استقلال در شرایطی باید تا ۱۰ فروردین طلب استراماچونی را پرداخت کند که به نظر می‌رسد تا این لحظه این پول تامین نشده است و معنی آن حذف استقلال از آسیا و محروم شدن از یک پنجره نقل و انتقالاتی است.

استقلال در بحران کامل؛ حذف از آسیا قطعی شد؟

در هفته‌های گذشته مدیران استقلال دائما هشدار می‌دادند که بدهی استراماچونی باید تا ۱۰ فروردین پرداخت شود. موضوعی که صرفا در سطح هشدار باقی ماند و هنوز این پول تامین نشده است.

اگر تا تاریخ مشخص شده، استقلال موفق به پرداخت بدهی استراماچونی نشود، موفق به کسب مجوز حرفه‌ای نخواهد شد و معنی آن حذف دوباره استقلال از لیگ قهرمانان آسیا است. آن هم در شرایطی که استقلال به عنوان قهرمان فصل گذشته، سهمیه مستقیم حضور در این رقابت‌ها را کسب کرده است. علاوه بر این، اگه تا تاریخ مذکور این پول پرداخت نشود، به احتمال بسیار زیاد استقلال از یک پنجره نقل و انتقالاتی محروم خواهد شد که این موضوع باعث می‌شود تابستانی تلخ در انتظار استقلال باشد.

همه این مسائل در شرایطی اتفاق می‌افتد که علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل استقلال در ماه‌های گذشته دائما در شبکه‌های تلویزیونی و انواع مصاحبه در حال دادن وعده‌های بزرگ بود. از جذب لیونل مسی گرفته تا کسب ستاره سوم موضوعاتی بود که فتح‌الله‌زاده بی‌وقفه در رسانه‌ها طرح می‌کرد، اما مدیر وعده‌ها، هنوز موفق به تامین پول بدهی استراماچونی نشده است و حتی اگر همین امروز هم این پول تامین شود، با توجه به وضعیت تحریم‌ها و سختی انتقال پول، بعید است پول در زمان مقرر به حساب استراماچونی برسد و فیفا آن را تایید کند. هرچند که استقلالی‌ها امیدوار بودند که از طریق انعقاد قرارداد با همراه اول موفق به پرداخت این بدهی شوند، اما جلسه مدیران هیات مدیره همراه اول برای بررسی این موضوع در روزهای گذشته برگزار نشد تا استقلال وارد یک بحران تمام عیار شود.

در کنار بحران بزرگ استراماچونی که فریاد هواداران استقلال را بلند کرده است، وضعیت پرداخت قرارداد کادرفنی و بازیکن‌ها هم چندان مساعد نیست. تا جایی که در پایان آخرین بازی استقلال در لیگ، ساپینتو برای اولین‌بار نسبت به وضعیت اداره باشگاه به صراحت اعتراض کرد و بازیکن‌ها هم یکی از تمرینات تیم را تعطیل کردند که باعث ایجاد حواشی‌ای برای عارف غلامی، مدافع این تیم شد.

باید منتظر ماند و دید در روزهای آینده تا مهلت تسویه حساب با استراماچونی، معجزه‌ای اتفاق خواهد افتاد یا مدیران استقلال که علاقه زائدالوصفی به مصاحبه‌های تلویزیونی و حضور در رسانه‌ها دارند ناتوان در پرداخت این بدهی، موجبات حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا را فراهم می‌کنند.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها