خبرهای داغ
کدخبر: ۵۷۲۷
تاریخ خبر:

علی فتح‌الله‌زاده پس از وعده‌های رنگارنگ بالاخره استعفا داد

علی فتح‌الله‌زاده، پس از ناتوانی در پرداخت طلب استراماچونی و حذف قریب الوقوع استقلال از آسیا، استعفا داد.

علی فتح‌الله‌زاده پس از وعده‌های رنگارنگ بالاخره استعفا داد

علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل استقلال که روزگاری وعده استخدام مسی و درآمدزایی‌های چند ده میلیاردی می‌داد، امروز با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از مدیرعاملی استقلال استعفا داد.

علی فتح‌الله‌زاده در صفحه اینستاگرامش نوشت:

بسمه تعالی
من آن گلبرگ مغرورم که می میرم زبی‌آبی
ولی با خفت و خواری پی شبنم نمی گردم

برادر ارجمند جناب آقای دکتر سجادی
وزیر محترم ورزش و جوانان
با ابلاغ سلام و تحیات
همانگونه که مستحضرید این جانب به دلیل عشق و علاقمندی به تیم محبوبم و به عشق هواداران فهیم و قدرشناس استقلال در شرایط بحرانی قبول مسئولیت کردم. متاسفانه بدلیل کتمان حقایق که توسط مدیریت محترم سازمان خصوصی سازی نیز تایید شد با بدهی های غیرقابل باور و کمرشکن روبرو شدیم لذا از همان ابتدا در یک برنامه تلویزیونی عنوان کردم که به تنهایی قادر به پرداخت این حجم از بدهی ها نیستم. متاسفانه در این میدان تنها ماندم و چاره ای جز ادامه مقطعی نداشتم تا حداقل تیم دچار سیر نزولی نشود و جایگاه تیم در لیگ حفظ شود. وقتی برای نظر و درخواست سی میلیون هوادار مظلوم استقلال اعتنایی نیست برای چه باید بمانم و با چه انگیزه ای کار کنم؟! با اجازه می روم شاید مدیر بعدی خودی باشد و به استقلال مظلوم کمک شود. در این دو ماه مسئولی نماند که پیشش نروم ولی دریغ از کمکی که منتج به نتیجه شود. بعضی وقتها با رفتن می توان کمک کرد.
جناب آقای دکتر! یک ساعت دیرتر برای استقلال خسران بار خواهد بود. لطفا همین امروز مدیر جدید را معرفی کنید. در پایان ضمن عذرخواهی از هواداران فهیم استقلال و تشکر ویژه از حضرتعالی بدین وسیله رخصت می طلبم.

با آرزوی توفیق الهی
ارادتمند
علی فتح الله زاده خویی
۱۴۰۲/۱/۱۲

Snapinsta.app_339165665_1759010607826823_6926819606116288214_n_1080

شب گذشته و در جریان دیدار تیم‌های استقلال و ذوب آهن و در شرایطی که عدم توانایی در پرداخت مطالبات استراماچونی قطعی به نظر می‌رسید، هواداران استقلال در جریان بازی علیه سجادی و فتح‌الله‌زاده شعار دادند و خواهان برکناری مدیرعامل استقلال شدند. پس از این دیدار هم برخی بازیکن‌های استقلال علیه مدیریت این باشگاه مصاحبه‌های تندی کردند.

باید منتظر ماند و دید وزارت ورزش با استعفای فتح‌الله‌زاده موافقت می‌کند یا نه و گزینه جایگزین وزارت ورزش برای مدیریت استقلال چه کسی است.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها