خبرهای داغ
کدخبر: ۵۷۴۱
تاریخ خبر:

کریم بنزما با زبان روزه در هفت دقیقه هتریک کرد! + ویدئو

کریم بنزما در نیمه نخست دیدار رئال مادرید برابر وایادولید در هفت دقیقه توانست سه گل به ثمر برساند تا نشان دهد برای بازی برگشت نیمه نهایی کوپا برابر بارسا کاملا آماده است.

کریم بنزما با زبان روزه در هفت دقیقه هتریک کرد! + ویدئو

رئال مادرید از ساعتی پیش در برنابئو به مصاف وایادولید رفته و تا دقیقه ۶۵ با چهار گل از حریفش پیش افتاده است. ستاره بازی در نیمه اول کریم بنزما بود که توانست سه گل به ثمر برساند.رئال که با گل رودریگو پیش افتاده بود، در دقیقه ۲۹ توسط بنزما به گل دوم رسید. وینیسیوس در سمت چپ با یک ارسال دقیق به دهانه دروازه، زمینه‌ساز گلزنی کریم بنزما شد. تعارف گلر و مدافع وایادولید به بنزما اجازه داد تا با ضربه سر گلزنی کند.سه دقیقه بعد باز هم کریم بود که گلزنی کرد. او با یک شوت دقیق از بیرون محوطه جریمه گل دوم خود و سوم رئال را زد.در دقیقه ۳۶ کریم بنزما باز هم برای رئال گل زد تا هت‌تریکش را کامل کند. سانتر رودریگو از راست را بنزما با ضربه قیچی تماشایی از درون محوطه جریمه به تور دروازه وایادولید چسباند تا رئال ۴-۰ پیش بیفتد و کریم هم سه‌گله شود. بازی در نیمه نخست با برتری ۴-۰ رئال تمام شد.

از ۱۸ فوریه ۲۰۱۷ که کوین گامیرو در بازی اتلتیکو برابر خیخون در چهار دقیقه و ۴۵ ثانیه توانسته بود هت تریک کند، این سریع‌ترین هت تریک لالیگا محسوب می‌شود. کریم به طور دقیق در ۶ دقیقه و ۳۰ ثانیه توانست سه گلش را به ثمر برساند. در تاریخ رئال مادرید نیز این سومین هت تریک سریع یک بازیکن در لالیگاست. در سال ۱۹۵۰ پائینیو در چهار دقیقه سه گل به ناسیچ زده بود و فرناندو هیه‌رو در سال ۱۹۹۲ در ۶ دقیقه برابر اسپانیول هت تریک کرده بود. این اولین هت تریک کریم در فصل جاری بود و حالا تعداد گل‌هایش در لالیگا را به ۱۴ رسانده تا سه گل با روبرت لواندوفسکی فاصله داشته باشد.

بنزما حالا تنها بازیکن تاریخ رئال است که در یازده فصل متفاوت توانسته ۲۰ گل یا بیشتر به ثمر برساند. کریم در دقیقه ۶۵ جای خود را به ادن هازارد داد.

کریم نشان داد که در بهترین فرم است و رئال در بازی برگشت نیمه نهایی کوپا دل ری برابر بارسا که چهارشنبه شب در نوکمپ خواهد بود، می‌تواند کاملا روی او حساب کند.

کریم بنزما با زبان روزه در هفت دقیقه هتریک کرد! + ویدئوکریم بنزما با زبان روزه در هفت دقیقه هتریک کرد! + ویدئوکریم بنزما با زبان روزه در هفت دقیقه هتریک کرد! + ویدئوکریم بنزما با زبان روزه در هفت دقیقه هتریک کرد! + ویدئو

منبع: ورزش سه
copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها