خبرهای داغ
کدخبر: ۵۸۵۸
تاریخ خبر:

مشکل فقط استراماچونی نیست، مدیران استقلال کلا مدارک حرفه‌ای را بارگزاری نکرده‌اند

درحالی که به نظر می‌رسید تنها مشکل استقلال برای دریافت مجوز حرفه‌ای پرداخت بدهی استراماچونی باشد، براساس برخی اخبار، مدیران استقلال اکثر مدارکی که ربطی به بدهی‌های مالی ندارد را هم بارگزاری نکرده‌اند.

مشکل فقط استراماچونی نیست، مدیران استقلال کلا مدارک حرفه‌ای را بارگزاری نکرده‌اند

اتفاقات عجیب اطراف استقلال تمامی ندارد. پس از ناتوانی مدیران استقلال در پرداخت بدهی‌ها و حذف قریب الوقوع این تیم از آسیا، حواشی پیرامون استقلال هر روز ابعاد تازه‌تری می‌گیرد. از موضع‌گیری هواداران و بازیکن‌های این تیم علیه مدیران استقلال و وزارت ورزش تا مناظره جنجالی‌ای بین رئیس سازمان خصوصی‌سازی با مظلومی و فتح‌الله‌زاده که در آن قربان‌زاده مدیران استقلال را تخلفات مالی متهم کرد. اما این پایان حاشیه‌های استقلال نیست. تازه‌ترین اخبار از استقلال خبر از آن دارد که مدیران این باشگاه حتی مدارکی که مربوط به بدهی مالی است را هم در سامانه دریافت مجوز حرفه‌ای بارگزاری نکرده‌اند.

در همین زمینه تسنیم نوشت؛ اگر چه مدیران استقلال نبود منابع مالی لازم برای پرداخت پول استراماچونی را بهانه حذف این تیم از آسیا می‌دانند، ولی پیگیری‌ها نشان می‌دهد مسئولان استقلال بیشتر مدارک لازم برای بارگذاری در سامانه صدور مجوز حرفه‌ای را تهیه نکرده‌اند. باشگاه‌ها تا ۳۰ فروردین ماه فرصت دارند مدارک مربوط به زیرساخت حقوقی و مالی خود را به اضافه پرونده‌هایی که تا ۱۱ فروردین مصالحه و توافق کرده‌اند، بارگذاری کنند.

مدیران باشگاه استقلال در این مدت تمام تمرکزشان را برای پرونده استراماچونی گذاشته بودند، در صورتی که می‌توانستند با رایزنی سایر مدارک را بارگذاری کنند و به مسئولان صدور مجوز حرفه‌ای AFC اعلام کنند که با استراماچونی نیز در حال توافق هستند تا شانس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشند.

استقلالی‌ها باید رضایت باشگاه شباب الاهلی امارات برای انتقال مهدی قایدی، لئاندرو پائدوانی و احمد موسوی را طی توافق‌نامه یا پرداخت پول‌شان جلب کرده و سایر مدارک حقوقی و مالی را نیز بارگذاری می‌کردند، اما این کار را نکرده‌اند و تنها چند روز دیگر فرصت دارند.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها