خبرهای داغ
کدخبر: ۶۱۴۳
تاریخ خبر:

ترکیب استقلال مقابل هوادار مشخص شد

یم فوتبال استقلال در بازی با هوادار با ۲ تغییر اساسی گام به میدان خواهد گذاشت.

ترکیب استقلال مقابل هوادار مشخص شد

استقلال و هوادار تهران شنبه هفته آینده در ورزشگاه آزادی مقابل هم قرار می‌گیرند. این بازی در شرایطی برگزار می‌شود که استقلال دو چهره سرشناس خود را دراختیار ندارد و ساپینتو ناچار به اعمال تغییراتی در ترکیب اصلی استقلال است.  

در این بازی رافائل داسیلوا و کوین یامگا برای استقلال بازی نخواهند کرد. این دو بازیکن با گرفتن اخطار‌های عمدی در بازی قبل مقابل آلومینیوم اراک از این بازی محروم شدند تا بازی در دربی را از دست ندهند.  

ساپینتو درچنین شرایطی ناچار است در پست دفاع راست به صالح حردانی بازی دهد. بازیکنی که زمان قابل توجهی است در ترکیب اصلی استقلال قرار نگرفته و شرایط با ثبات گذشته را ندارد. از ابتدای فصل تا کنون سرمربی استقلال در این پست به کوین یامگا تکیه می‌کرد.

در پست دفاع وسط نیز به احتمال زیاد محمد حسین مرادمند به جای رافائل داسیلوا به میدان خواهد رفت. داسیلوا نیز از بازی با هوادار محروم است و نمی‌تواند استقلال را در این بازی مهم همراهی کند.

اگر این بازیکنان را جانشین‌های احتمالی غایبان استقلال در بازی با هوادار بدانیم، ترکیب اصلی استقلال در بازی شنبه شب به این شرح خواهد بود:

سیدحسین حسینی، عارف غلامی، محمدحسین مرادمند، صالح حردانی، جعفرسلمانی، روزبه چشمی، آرش رضاوند، سعید مهری، مهدی قایدی، ارسلان مطهری، محمد محبی

این احتمال هم وجود دارد که از زبیرنیک نفس نیز درترکیب اصلی استقلال استفاده شود.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها