خبرهای داغ
کدخبر: ۶۵۱۰
تاریخ خبر:

گزارشی از مجمع عمومی باشگاه استقلال؛ هفته‌ها دعوا برای هیچ!

در حالی که به دلیل نابسامانی و مشکلات حاد مدیریتی استقلال، انتظار می‌رفت مجمع عمومی استقلال با تغییرات مدیریتی همراه باشد، اما این جلسه بدون هیچ تصمیم خاص و مهمی به پایان رسید!

گزارشی از مجمع عمومی باشگاه استقلال؛ هفته‌ها دعوا برای هیچ!

جلسه مجمع عمومی باشگاه استقلال صبح امروز با حضور وزیر ورزش، معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش، نماینده وزارت دادگستری، نماینده سازمان خصوصی‌سازی و اعضای هیات مدیره استقلال برگزار شد.

حواشی مدیریتی استقلال در هفته‌های گذشته، دعواهای مدیریتی که حتی به تلویزیون هم کشیده شد و وعده‌های بزرگ از تغییر و تحولات بنیادی در هیات مدیره و مدیریت استقلال باعث شده بود که همه منتظر معرفی افرادی متفاوت و توانمند به عنوان اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشند. اما مجمع عمومی استقلال در شرایطی به پایان رسید که هیچ تصمیم خاصی درباره مدیریت استقلال گرفته نشد و تمام هیاهوها بدون هیچ تصمیم مهمی به پایان رسید و اعضای هیات مدیره‌ای که رئیس سازمان خصوصی‌سازی از معرفی آن‌ها به مراجه قضایی برای رسیدگی به تخلفات احتمالی آن‌ها گفته بود، در هیات مدیره استقلال باقی ماندند.

در این نشست بیشتر گزارش هایی از شرایط باشگاه از سوی مدیر مالی باشگاه و هم چنین سرپرست باشگاه ارایه شد  و وزیر ورزش و جوانان هم بعد از شنیدن گزارش ها تنها توصیه‌هایی به باشگاه داشت؛ اینکه خوب نیست کارمند باشگاه راننده داشته باشد و یک تیم فوتبال ۷۰ ناهار دریافت کند!

پیش از این گفته می شد قرار است اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال دستخوش تغییر شود. از رضا حدادیان رئیس هواپیمایی وارش و مالک باشگاه نساجی به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره جدید نام برده می شد و هم چنین گفته می شد از این پس استقلال زیر نظر وزارت امور اقتصاد و دارایی کار خود را پیش خواهد بود. تنها قربانی شرایط فعلی استقلال علی فتح الله زاده بود که بعد از استعفای او با دستور وزیر و مساعدت بانک شهر به این باشگاه وام داده شد تا بدهی های خود را پرداخت کند.

پیش بینی می شود، استقلال بدون تغییر در جمع اعضای هیات مدیره کار را تا پایان فصل پیش ببرد. هر چند سوال مهم اینجاست که باشگاه استقلال تعهد به بازیکنان و کادر فنی در فصل جاری را چگونه و با چه منبعی به پایان خواهد برد؟ اتفاقی که اگر صورت نگیرد، موجب طرح شکایت های جدیدی علیه باشگاه استقلال خواهد شد. به خصوص که برخی از اعضای طرف قرارداد خارجی هستند. این موضوع حتی ممکن است موفقیت های تیم در هفته های پایانی را به چالش بکشد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها