خبرهای داغ
کدخبر: ۶۹۷۳
تاریخ خبر:

فشار پرسپولیسی‌ها نتیجه داد؛ پیکان - پرسپولیس در آزادی

در حالی که پیکان باید در یکی از دو ورزشگاه انقلاب کرج یا دستگردی تهران میزبان پرسپولیس باشد، تصمیمات خارج از فدراسیون فوتبال باعث شد این دیدار در استادیوم آزادی برگزار شود.

فشار پرسپولیسی‌ها نتیجه داد؛ پیکان - پرسپولیس در آزادی

در روزهای اخیر دو موضوع برگزاری همزمان دیدارهای هفته ۲۸ لیگ برتر و محل مسابقه تیم‌های پیکان و پرسپولیس از موضوعات مورد مناقشه بود. در حالی که سازمان لیگ فدراسیون فوتبال پس از اعتراض سایر تیم‌ها و برخی رسانه‌ها از برگزاری همزمان دیدارهای هفته ۲۸ ام لیگ برتر خبر داد، اما به دلیل آنچه که عدم موافقت نهادهای مربوطه گفته شد، این تصمیم سازمان لیگ منتفی شد. اتفاقی که درباره دیدار تیم‌های پیکان و پرسپولیس هم تکرار شد.

طبق قانون پیکان باید در یکی از دو ورزشگاه انقلاب کرج یا دستگردی تهران از رقبا میزبانی کند. اتفاقی که در دیدار پیکان و استقلال در این فصل و دیدارهای پیکان با استقلال و پرسپولیس در فصول گذشته هم اتفاق افتاده بود. اما در روزهای گذشته پرسپولیس تمام تلاش خود را کرد که این دیدار به استادیوم آزادی منتقل شود و در نهایت با وجود اعلام سازمان لیگ مبنی بر برگزاری دیدار پرسپولیس و پیکان در ورزشگاه دستگردی تهران، این دیدار به ورزشگاه آزادی منتقل شد. موضوعی که بار دیگر اعتراض رقبای پرسپولیس برای قهرمانی را در پی خواهد داشت و عدالت لیگ در هفته‌های پایانی را زیر سوال خواهد برد.

روند برگزاری دیدار پیکان و پرسپولیس این جنین بود که پیش از این قرار بود این بازی در استادیوم انقلاب کرج که دیدارهای میزبانی پیکان در آن برگزار می‌شود انجام شود که شورای تامین با حضور هواداران مخالفت کرده بود.

در ادامه تصمیم بر این شد که این بازی در استادیوم دستگردی برگزار شود؛ استادیومی که شرایط حضور هواداران را ندارد و مجموعه پرسپولیس به شدت با این موضوع مخالفت کرد و مدعی شده بود با توجه به حساسیت بازی‌های سه هفته پایانی، آنها نیز باید هواداران خود را در اختیار داشته باشند و فرصت حضور آنها در استادیوم شکل گیرد.

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس حتی در تصمیمی قاطع و در گفتگو با ورزش سه از تصمیم این باشگاه برای عدم حضور در این بازی در صورتی که اجازه همراهی هواداران شکل نگیرد، خبر داده بود و مدعی شده بود آنها در هر استادیومی حاضر به بازی با حریف خواهند بود در صورتی که اجازه حضور هواداران داده شود.

در ادامه اکنون در فاصله ۴۸ ساعت تا این بازی و در جلسه هماهنگی، شورای تامین رای به انجام این بازی در استادیوم آزادی داد.

همه این اتفاقات در حالی است که سازمان لیگ فدراسیون فوتبال حتی قدرت تصمیم‌گیری درباره زمان و مکان برگزاری مسابقات را هم ندارد.

copied
ارسال نظر
 
  • ناشناس

    بدون انجام مسابقه پرسپولیس را قهرمان معر فی نمایند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها