خبرهای داغ
کدخبر: ۷۱۹۷
تاریخ خبر:

مدیر برنامه‌های یحیی توره:

جادوگران افریقایی طلسم قهرمان نشدن گواردیولا را لغو کردند!

به گفته‌ی مدیر برنامه جنجالی یحیی توره آخرین سد گواردیولا برای قهرمانی در چمپیونز لیگ با برداشته شدن ' نفرین یحیی توره ' از بین رفت!

جادوگران افریقایی طلسم قهرمان نشدن گواردیولا را لغو کردند!

آخرین سد گواردیولا برای قهرمانی در چمپیونز لیگ با برداشته شدن ' نفرین یحیی توره ' از بین رفت.

سیتیزن ها زیر نظر گواردیولا هر فصل به مرحله حذفی لیگ قهرمانان رسیده‌اند اما تا به حال موفق به کسب این جام نشده‌اند.

مدیر برنامه‌های جنجالی یحیی توره طلسمی که بر روی پپ گواردیولا گذاشت تا از قهرمانی او در لیگ قهرمانان اروپا جلوگیری کند را از روی او برداشت. دیمیتری سلوک، مشاور حال حاضر موناکو که به خاطر رفتار گواردیولا با یحیی توره به شدت با او اختلاف نظر پیدا کرده بود، در سال ۲۰۱۸ ادعا کرد که به درخواست او چند جادوگر آفریقایی این مربی اسپانیایی را سحر کرده‌اند و گواردیولا دیگر نمی‌تواند به دو مدال اروپایی خود که با بارسلونا کسب کرده بود بیافزاید.

اما حالا این مشاور روسی مدعی شده که در چرخشی غیر منتظره دقیقا هم‌زمان با بازی سیتی مقابل رئال‌مادرید در دور نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا درخواست حذف این نفرین را از روی گواردیولا داشته است.

سلوک در این باره گفت :" من می‌خواهم به خاطر این موضوع عذرخواهی کنم. فکر می‌کنم زمان اتمام دادن به این مسئله است و می‌دانم که یحیی نیز همین نظر را دارد زیرا فقط موفقیت منچستر سیتی را می‌خواهد. می‌توانم بگویم که این نفرین توسط جادوگران لغو شده است و فکر می‌کنم که سیتی با پپ گواردیولا قهرمان چمپیونز لیگ خواهد ‌شد. آن‌ها امسال شانس خوبی برای قهرمانی دارند اما اگر هر اتفاقی هم بیفتد طی سه سال آینده حتما به این جام دست پیدا خواهند کرد. "

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها