خبرهای داغ
کدخبر: ۸۸۲۰
تاریخ خبر:

جملات تند بازیکن‌های استقلال پس از شکست برابر پرسپولیس در رختکن

شب گذشته استقلال شهرآورد فینال جام حذفی را به پرسپولیس باخت تا فصل با یک ناکامی تمام و کما برای آن‌ها به پایان برسد.

جملات تند بازیکن‌های استقلال پس از شکست برابر پرسپولیس در رختکن

دیشب و در جریان شهرآورد فینال جام حذفی، استقلال دومین دربی پیاپی را این‌بار در شرایطی باخت که پس از ناکامی در کسب قهرمانی لیگ برتر، جام حذفی را هم در یک دیدار حیثیتی به رقیب سنتی داد تا فصل ناکامی را سپری کند. هرچند که در عملکرد کلی استقلال و ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال تا دیشب باعث شده است اکثریت هوادارن استقلال از تیمشان حمایت کنند اما بدون شک اتفاقاتی به وقوع پیوست که تبعات فراوانی برای این باشگاه طی روزهای آینده خواهد داشت. هنگامی که مسابقه به پایان رسید، بازیکنان استقلال در داخل رختکن به شدت ناراحت بودند و حوصله ای برای حرف زدن هم نداشتند. اما این مسئله مانع از انتقادات بعضی بازیکنان از شرایط مدیریتی باشگاه طی ماه‌های اخیر نشد. 

چند تن از بازیکنان استقلال داخل رختکن با اشاره به اتفاقات عجیب و غریبی که طی ماه‌های گذشته بر این تیم گذشته، گفتند: در روزهایی که ما مرتب حریفان را می بردیم و صدرنشین جدول شده بودیم، پول استراماچونی را ندادند تا از آسیا حذف شویم و بعد از آن هم به سراغ ما هم نیامدند. 

هیچکس حتی نگاه هم نکرد که شش ماه بود به ما و مربیان پول نداده اند. ما در این ۶ ماه با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم کردیم و یک روز هم تمرینات تیم را تعطیل نکردیم تا نگویند به خاطر  پول نگرفتن حاضر به تمرین نشده اند. حالا  عجیب است افرادی که این همه مدت به بازیکنان دستمزد نداده بودند، توقع داشتند استقلال با چنین مشکلاتی جام را بالای سر ببرد و در لیگ برتر و جام حذفی قهرمان شود. البته ما خیلی تلاش کردیم و اصلاً هم کم نگذاشتیم اما اتفاقاتی افتاد که نتوانستیم قهرمان شویم.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها