خبرهای داغ
کدخبر: ۹۰۰۹
تاریخ خبر:

شرط عجیب ساپینتو برای تمدید قرارداد با استقلال

سرپرست باشگاه بعد از فینال جام حذفی از شرطهای غیرمتعارف ساپینتو برای ادامه همکاری خبر داد که باعث شده تمدید قرارداد او در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

شرط عجیب ساپینتو برای تمدید قرارداد با استقلال

تناقض عجیبی بین ادعای سرمربی استقلال و صحبتهای سرپرست این باشگاه دیده می‌شود. هنوز معلوم نیست ریکاردو ساپینتو فصل آینده هدایت استقلال را به عهده خواهد داشت یا نه.

همانطور که بارها و بارها به آن اشاره شده، سرپرست باشگاه بعد از فینال جام حذفی از شرطهای غیرمتعارف ساپینتو برای ادامه همکاری خبر داد که باعث شده تمدید قرارداد او در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

ادعای کریمی واکنش ریکاردو ساپینتو را به دنبال داشت و سرمربی استقلال در نامه‌ای مدعی شد که هیچ شرط خاصی برای آبی‌ها نگذاشته و درخواست او برای افزایش ۱۵ درصدی حقوقش، منطقی بوده است.

در چنین شرایطی، سرپرست باشگاه استقلال، دیشب در برنامه فوتبال برتر، از جزییات شروط مربی پرتغالی رونمایی کرد.

به گفته کریمی، ساپینتو یکسری تقاضا داشت. تمدید قراردادش ۷۲۰ هزار یورو بود. پاداش ۱۰۰ هزار یورو و برد در هر بازی هم ۱۵۰۰ یورو در نظر گرفته بود.

البته که این موارد، شرطهای جدیدی نبوده منتهی ساپینتو خواستار افزایش ۲۰۰ هزار یورو به مبلغ اصلی قرارداد و افزایش میزان پاداش ها به ۲۰۰ هزار یورو و پاداش بردها به ۲۵۰۰ یورو بوده است.

اینکه ساپینتو خواهان اضافه شدن ۲۰۰ هزار یورو به رقم قراردادش شده، موضوعی است که باشگاه استقلال با آن مخالفت کرده چرا که اگر این اتفاق رخ دهد، دریافتی ساپینتو برای سال دوم، بیش از یک میلیون دلار می‌شود.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها