خبرهای داغ
کدخبر: ۹۸۳۴
تاریخ خبر:

طوفان شبانه تراکتور

در حالی که تا امروز تراکتور روزهای آرامی را در نقل و انتقالات میگذراند، در یک شبیخون حساب شده، قرارداد ۴ بازیکن را در یک شب امضا کرد.

طوفان شبانه تراکتور

تراکتور از تیم‌هایی بود که انتظار آن می‌رفت حضور پر سر و صدایی در نقل و انتقالات تابستانی داشته باشد، اما این رفتار تراکتور به نظر آرامش پیش از طوفان بود.

تراکتور در ساعاتی پیش از ۴ بازیکن جدید خود رونمایی کرد، شجاع خلیل‌زاده که گمانه‌زنی‌هایی درباره حضورش در پرسپولیس بود، حسین پورحمیدی که استقلال به دنبال جایگزین کردنش با حسین حسینی بود، مهدی شیری که برخی شایعات درباره علاقه نکونام به او وجود داشت و در نهایت سعید آقایی.

خلیل‌زاده، آقایی و شیری بازیکنانی در سه پست دفاعی هستند که ترکیب کلی تراکتور در خط دفاع را دچار تغییر خواهند کرد و به ظاهر تراکتور چهره یک تیم مدعی خواهند بخشید. نقطه مشترک آنها حضور با پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا و همچنین قهرمانی بیستمین دوره لیگ برتر است.

همچنین حسین پورحمیدی بعد از ۱۷ کلین‌شیت در لیگ برتر و قرار گرفتن در جایگاه دوم برترین دروازه‌بان‌ها، خیال خمس از خط دفاعی را راحت می‌کند و سرخپوشان تبریزی را صاحب یک دروازه‌بان مطمئن می‌کند.

 

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها