خبرهای داغ
کدخبر: ۲۵۷۳۹
تاریخ خبر:

عدم حضور چشمی و حردانی در بازی با فولاد

برد دلچسب برابر ذوب‌آهن و حفظ صدرنشینی برای استقلال با تلفات همراه بود.

عدم حضور چشمی و حردانی در بازی با فولاد

آنها هفته بعد باید در خانه با فولاد بازی کنند درحالیکه دو عنصر مهم بازی‌شان را ندارند: روزبه چشمی به عنوان مدافع آخر و لیدر خط دفاعی و صالح حردانی در نقش وینگ‌بک سمت راست؛ هر دو نفر این هفته از کوپال ناظمی، کارت زرد گرفتند، ۴اخطاره شدند و بازی هفته بیست و هفتم را از دست دادند. جز این دو نفر، احتمال محرومیت امید حامدی‌فر بابت اتفاقات بعد از سوت پایان و درگیری با بازیکن ذوب‌آهن هم هست. و البته نکونام شاید ایمان سلیمی را هم نداشته باشد که در همان نیمه اول به دلیل مصدومیت، تعویض شد.

* رنسانس در دفاع

  نکونام باید خط دفاع ۳نفره‌اش را برای بازی با فولاد با نفرات جدید تشکیل بدهد؛ ترکیبی که احتمالا برای اولین بار در این فصل کنار هم قرار خواهند گرفت. در غیاب چشمی، رافائل سیلوا بعد از چند هفته وارد ترکیب اصلی می‌شود و نقش مدافع آخر را برعهده خواهد گرفت. هیچکدام از ۳ مدافع دیگر استقلال (مرادمند و سهرابیان و سلیمی) توانایی بازی در این پست را ندارند. در سمت چپ و به عنوان مدافع پوشش‌دهنده فضای پشت سر جلالی، سهرابیان بعد از چند هفته غیبت به ترکیب برمی‌گردد. او تحت هر شرایطی باید بازی کند چراکه دستِ نکونام خیلی خالی است. برای بازی در سمت راست، یکی از بین مرادمند و سلیمی انتخاب خواهند شد. مرادمند، نقش اول گل خورده برابر ذوب‌آهن بود؛ مدافعی به شدت کند. سلیمی هم که اصولا مدافع سر به هوایی است و نمی‌شود زیاد رویش حساب کرد. احتمالا مثلث سیلوا، سهرابیان و مرادمند، ترکیب بهینه آبی‌ها برای مصاف با فولاد است. استقلال در دوران فرهاد مجیدی، چند بازی از ابوالفضل جلالی به عنوان مدافع سمت چپ ترکیب ۳نفره‌اش سود برد و شماره ۳۳، نمایش قابل قبولی داشت. نکونام البته بعید است این ریسک را بکند و از مرد همه‌کاره سمت چپش، چشم پوشیده و او را در خط دفاع، محبوس کند و به جعفر سلمانی در نقش او، بازی بدهد.

* در سمت راست

  صالح حردانی بازی برابر آلومینیوم را به دلیل مصدومیت از دست داد. در این ۳ بازی آخر برابر تراکتور، شمس‌آذر و ذوب‌آهن بازی کرد و حالا با گرفتن کارت زرد، برابر فولاد غایب است. در غیاب او، میلاد فخرالدینی در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت. بازیکنی که چندان در فاز دفاعی، تبحر حردانی را ندارد ولی در هجوم، می‌توان رویش حساب کرد. برای بازی در این سمت زمین، سامان تورانیان هم هست که گویا نکونام، چندان به بازی و توانایی‌اش، اعتقاد ندارد درحالیکه استقلال بابتش، حدود ۱۰ میلیارد تومانی، دست به جیب شد.

* ترکیب احتمالی استقلال برابر فولاد

  حسین حسینی

  محمدحسین مرادمند

  رافائل سیلوا

  آرمین سهرابیان

  زبیر نیک‌نفس

  میلاد فخرالدینی

  ابوالفضل جلالی

  جلال‌الدین ماشاریپوف

  آرش رضاوند

  مهرداد محمدی

  گوستاوو بلانکو

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها