خبرهای داغ
کدخبر: ۱۵۱۸۵
تاریخ خبر:

عجیب‌ترین بازی والیبال تاریخ و عصبانیت تماشاگران: پیروزی ۲۵ بر صفر با ۲۵ سرویس!

تیم والیبال زنان ژاپن در یکی از عجیب‌ترین دیدارهای تاریخ والیبال، با نتایج عجیبی در سه ست تیم زنان افغانستان را شکست داد.

عجیب‌ترین بازی والیبال تاریخ و عصبانیت تماشاگران: پیروزی ۲۵ بر صفر با ۲۵ سرویس!

در چارچوب بازی‌های آسیایی هانگژو و در والیبال زنان، دیدار تیم‌های ژاپن و افغانستان روند عجیبی داشت. در این دیدار زنان ژاپنی با نتیجه سه بر صفر افغانستان را شکست دادند.

در این دیدار که با برتری مطلق ژاپن همراه بود، در یکی از ست‌ها زنان ژاپن با نتیجه عجیب و باورنکردنی ۲۵ - ۰ افغانستان را شکست دادند. هر ۲۵ امتیاز این بازی با سرویس یک بازیکن بدست آمد. در دو ست دیگر هم زنان ژاپن با نتایج ۲۵ - ۲ و ۲۵ - ۵ زنان افغانستان را شکست دادند و تا پس از سه ست، تیم افغانستان فقط ۷ امتیاز کسب کند.

تیم والیبال زنان افغانستان

این دیدار باعث عصبانیت تماشاگرانی شده بود که برای دیدن این مسابقه از نزدیک به ورزشگاه رفته بودند. تماشاگران معتقد بودند که چنین رفتاری از سوی بازیکنان این تیم به دور از اخلاق ورزشی است.

بسیاری از تماشاگران معتقد بودند که تیم ژاپن به خوبی از فاصله فاحش با حریف خبر داشت و بهتر بود که برخورد ملایم‌تری را با آنها در پیش می‌گرفت. 

تیم والیبال زنان افغانستان

این در حالی است که بازیکنان ژاپن به هیچ وجه از این اظهارات خوشحال و راضی نبودند و باور داشتند که تصمیم‌شان و علمکردی که در زمین ارائه کردند هیچ ایرادی نداشته است، موضوعی که مورد تایید تماشاگران نبود و بسیاری از آنها این نتیجه و رفتار را غیر انسانی توصیف کردند.

تیم والیبال زنان افغانستان

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها