خبرهای داغ
کدخبر: ۲۵۳۹۵
تاریخ خبر:

چیزی که در استقلال پایانی ندارد، تصمیمات عجیب و غریب و یک شبه است

فرقی نمی‌کند مالک استقلال وزارت ورزش باشد یا هلدینگ خلیج فارس، تصمیمات عجیب و غریب در استقلال ادامه دارد.

 چیزی که در استقلال پایانی ندارد، تصمیمات عجیب و غریب و یک شبه است

پنجره نیوز، بابک قناد - رویای واگذاری استقلال و رسیدن به آرامش و گرفتن تصمیمات معقول خیلی زود برای هواداران از بین رفت. کمتر از دو هفته زمان لازم بود تا تا هواداران استقلال ببینند که فرقی نمی‌کند مالک باشگاهشان وزارت ورزش باشد یا یک مجموعه پتروشیمی، چیزی که در استقلال از بین نمی‌رود گرفتن تصمیمات عجیب و غریب بود.

اولین مورد، تغییر نام استقلال بود که علی عسگری، مدیرعامل پتروشی خلیج فارس مطرح کرد. تغییر نامی که علاوه بر چالش‌های حقوقی و قانونی احتمالی برای استقلال و هوادارانش در آسیا، امری نامتداول در دنیای فوتبال است. در این سال‌ها و در باشگاه بزرگ اروپایی کم خرید و فروش و تغییر مالکیت صورت نگرفته، اما اسم هیچ باشگاهی تغییر نکرده. میلان، اینتر، سیتی، یونایتد، پاریس و ... از بزرگترین باشگاه‌های اروپایی هستند که در ده‌ه اخیر مالکیت آن‌ها تغییر کرده، اما تغییری در اسامی آن‌ها ایجاد نشده است. اما در اینجا، مالکان جدید استقلال نیامده، اولین تصمیمشان تغییر نام استقلال است.

تصمیمات عجیب مالکان جدید استقلال در این موضوع خلاصه نمی‌شود.

کمتر کسی وجود دارد که طرفدار فوتبال ایران باشد و از اختلافات دامنه‌دار و بی‌پایان علی خطیر و جواد نکونام اطلاع نداشته باشد. حتی شاید نقل قول منتشر شده از جواد نکونام درباره خوشحالی کادرفنی و بازیکنان استقلال از برکناری خطیر هم بی‌راه نباشد، اما مدیران و تصمیم‌گیران این تغییر باید پاسخ دهند که تنها ۵ هفته به پایان فصل مانده و در حساس‌ترین زمان ممکن و در شرایطی که در هفته‌های اخیر سطح تنش میاد علی خطیر و جواد نکونام کمی کاهش پیدا کرده بود، کدام فوریت باعث گرفتن همچین تصمیمی شده بود؟ در فرض ناتوانی خطیر در مدیریت استقلال، در این پنج هفته پایانی دیگر حضور خطیر چه لطمه‌ای به استقلال می‌زد که پیش از این نزده بود؟ گزینه جدید هلدینگ خلیج فارس چه کسی است؟ اصلا تصمیمگیران جدید استقلال در این دو هفته فرصت داشتند که تمامی جوانب موضوع را بسنجد تا انتخابی درست داشته باشند؟ آیا اسامی‌ای که از دیشب شنیده می‌شود واقعیت دارد؟ آیا پس از حضور احمد شهریاری در استقلال به عنوان نماینده تام الاختیار هلدینگ خلیج فارس، اکنون باید منتظر بازگشت مصطفی آجرلو به استقلال باشیم؟ مدیری که یک سال و چند ماه پس از رفتنش، هنوز عواقب ناشی از تصمیمات عجیبش دامن استقلال را گرفته است.

در نهایت به نظر می‌رسد برای هواداران استقلال فرقی ندارد مالکیت باشگاه مورد علاقه‌شان در اختیار چه کسی باشد، چیزی که در استقلال پایانی ندارد تصمیمات یک شبه و عجیب و غریب است و البته وجه اشتراک همه این تصمیم‌گیران، پاسخگو نبودن است. همانطور که وزارت ورزش در جریان برکناری آجرلو و فتح‌الله‌زاده و حجت کریمی و حذف استقلال از آسیا به خودش زحمت ارائه یک خط توضیح نداد، مالکان جدید استقلال هم تاکنون شان خود را اجل‌تر از ارائه توضیح مستدل و قانع کننده درباره لزوم تغییر نام استقلال و تغییر مدیرعامل پرحاشیه این باشگاه تنها ۵ هفته پیش از پایان لیگ می‌دانند.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها