خبرهای داغ
کدخبر: ۱۸۲۶
تاریخ خبر:

یحیی گلمحمدی: صداوسیما این مسائل را باید هر چه زودتر تمام کند

یحیی گلمحمدی، سرمربی پرسپولیس در کنفرانس خبری پیش از بازی با نساجی شرکت کرد و در مورد این بازی و شرایط تیمش به اظهار نظر پرداخت.

یحیی گلمحمدی: صداوسیما این مسائل را باید هر چه زودتر تمام کند

یحیی گل‌محمدی محمد در ابتدای صحبت‌های خود به حمایت از علی دایی پرداخت و گفت: قبل از اینکه درباره بازی صحبت کنیم باید بگویم که متاسفانه در این مدت اخیر، برنامه‌هایی در صداوسیما پخش می‌شود و اتفاقاتی رخ می‌دهد که بی احترامی زیادی به اسطوره‌های فوتبال ما می‌شود. متاسفانه چند روز قبل صحبت‌هایی درباره علی دایی که بازیکنی بود که جانش را برای تیم و کشور و پرچمش می‌داد، مطرح شد؛ نمی‌دانم چرا انقدر راحت درباره علی دایی صحبت‌های غیرواقع می‌شود. همه ما می‌دانیم وقتی علی بازی می‌کرد، با غیرت و تعصب فراوان برای مملکت و مردمش افتخار می‌آفرید و همه ما به افتخاراتی که علی برای کشورمان به دست آورده، افتخار می‌کنیم. او چهره شناخته شده جهانی و اسطوره فوتبال ایران است و شکی در آن نیست.

وی افزود: اینکه بخواهیم با حرف‌های غیرواقع ایشان را تخریب کنیم درست نیست و به جز نفرات پراکنی، چیز دیگری به دست نمی‌آید. امیدوارم که این مسئله را هر چه سریع‌تر تمام کنند. صداوسیما یک رسالت بزرگی در اختیار دارد؛ رسالتی که می‌تواند به اتحاد بیشتر مردم کمک کند، نه اینکه باعث تفرقه بیشتر شود. صداوسیما با توجه به جایگاهی که دارد، باید درباره مشکلات مردم، خصوصا مشکلات اقتصادی و آلودگی هوا و چنین مسائلی صحبت کند و باعث شود که این مشکلات برطرف شود. درباره علت این گرانی‌ها و فشار و تورمی که روی مردم است، صحبت کنند تا بتوانند باری از روی دوش مردم بردارند. امیدوارم دیگر از این اتفاقات رخ ندهد. جامعه‌هایی که بخواهد اسطوره‌هایش را خراب کند، هیچوقت پیشرفت نمی‌کند و به مشکلات زیادی برمی‌خورد.

 

یحیی در مورد بازی گفت: آخرین بازی نیم فصل ما است و همه می‌دانیم بازی‌ها چقدر حساس و مهم شده، مقابل تیمی بازی داریم که می‌دانیم چه نتایج خوبی در لیگ گرفته، کادرفنی و بازیکنان جوان و باتجربه خوبی دارد؛ تیمی است که فوتبال بازی می‌کند و ایده و تاکتیک دارد. بازی راحتی نخواهیم داشت و قطعا بازی سختی برای ما خواهد بود. امیدوارم بازیکنان‌مان مثل بازی قبل که تمرکز خوبی، خصوصا در نیمه دوم داشتند، همان تمرکز و انرژی را در بازی فردا هم داشته باشند. هر سه امتیازی در این مقطع لیگ ارزشش بیش از سه امتیاز است و هدف اصلی‌مان گرفتن سه امتیاز و برد است. می‌دانیم این کار سخت است و امیدواریم آن را به دست بیاوریم و به هواداران تقدیم کنیم‌.

وی در مورد تیم نساجی گفت: آخرین بازی نیم فصل ما است و همه می‌دانیم بازی‌ها چقدر حساس و مهم شده، مقابل تیمی بازی داریم که می‌دانیم چه نتایج خوبی در لیگ گرفته، کادرفنی و بازیکنان جوان و باتجربه خوبی دارد؛ تیمی است که فوتبال بازی می‌کند و ایده و تاکتیک دارد. بازی راحتی نخواهیم داشت و قطعا بازی سختی برای ما خواهد بود. امیدوارم بازیکنان‌مان مثل بازی قبل که تمرکز خوبی، خصوصا در نیمه دوم داشتند، همان تمرکز و انرژی را در بازی فردا هم داشته باشند. هر سه امتیازی در این مقطع لیگ ارزشش بیش از سه امتیاز است و هدف اصلی‌مان گرفتن سه امتیاز و برد است. می‌دانیم این کار سخت است و امیدواریم آن را به دست بیاوریم و به هواداران تقدیم کنیم‌.

یحیی در مورد اسامی مطرح شده حول نیمکت تیم ملی و پیشنهاد به او بیان کرد: با من هیچ صحبتی نشده است.
سرمربی قرمزها در مورد وضعیت دانیال اسماعیلی‌فر بیان کرد: دانیال اسماعیلی‌فر مشکلی ندارد و دیروز و امروز با ما تمرین کرد. خودمان فکر می‌کردیم بدتر از این باشد ولی توانستند به بازی برسند.

او راجع به وضعیت عیسی آل کثیر گفت: عیسی یک مصدومیت خیلی سختی را گذرانده و احتیاج دارد تمربنات گروهی و پرفشار و البته بازی‌های تدارکاتی خوبی داشته باشد تا بتواند برگردد. این مرحله حداقل یک ماه زمانبر است. تا یک ماه آینده فکر می‌کنم این اتفاق بیفتد. او شرایط سختی را گذرانده و از لحاظ ذهنی و بدنی باید آمادگی کامل را داشته باشد تا بتواند به ترکیب برگردد.

سرمربی سرخ‌ها در مورد احتمال جذب علیپور و جدایی عبدی گفت: راجع به نقل و انتقالات من هیچ صحبتی ندارم چون هنوز نیم فصل تمام نشده و بعد بازی حذفی داریم‌. تمام تمرکزمان روی این دو بازی است‌. هیچکس خبر ندارد در نقل و انتقالات چه اتفاقی می‌افتد و همه اسامی مطرح شده گمانه‌زنی است و هنوز هیچ لیستی به باشگاه برای ورود و خروج ارائه نشده است. اجازه دهید بعد از بازی حذفی‌مان اگر لازم باشد خودمان یا باشگاه صحبت می‌کنیم‌.

یحیی در مورد وضعیت مرتضی پورعلی‌گنجی و بی انگیزه شدنش در غیاب هواداران بیان کرد: موقعی که یک بازیکن تیم بزرگ پرسپولیس را انتخاب می‌کند قطعا دوست دارد در حضور هواداران بازی کند و این انگیزه زیادی به بازیکن می‌دهد. شور و اشتیاقی که در بازی در حضور هواداران وجود دارد در استادیوم خالی نیست و همچنان این روند ادامه پیدا می‌کند و بازی‌ها بی مزه است. مرتضی وارد این تیم شد و دوست داشت مقابل هواداران بازی کند ولی این اتفاق نیفتاده است. او دوساله با ما قرارداد بسته و هیچ بند جدایی هم ندارد. با خودش هم صحبت کردیم و تا آخر فصل با ماست و مشکلی ندارد. مرتضی را از وقتی خیلی جوانتر بود می‌شناسم و در نفت با هم بودیم و از آن موقع به رنگ قرمز علاقه و عشق زیادی داشت و این علاقه باعث شد در نهایت به این تیم بپیوندد. بحثی برای جدایی‌اش وجود ندارد‌.

او در پایان راجع به تقابل با بازیکنان و مربی‌ای که در پرسپولیس بودند بیان کرد: ما با یک تیم قرار است مقابله کنیم و همه بازیکنان‌شان با انگیزه هستند. بازیکنانی که اینجا زحمت کشیدند و سرمربی‌شان، آقای مطهری دوران خیلی خوبی اینجا داشتند و دوست داشتیم با همه‌شان ادامه دهیم ولی شرایط حرفه‌ای ایجاب کرد که این اتفاقات بیفتد و از ما جدا شوند. افتخار بزرگی برای من بود که در پرسپولیس با من کار می‌کردند. برای‌شان آرزوی موفقیت دارم و روندی که بعد از جدایی از اینجا داشتند روند خوبی است؛ هم علی هم محمد، علیرضا و خود حمید توانستند تیمی خوب و با انگیزه را شکل دهند و فردا با انگیزه‌های زیادی رو به رو هستیم ولی تیم ما هم برای گرفتن جام و قهرمانی انگیزه ویژه‌ای دارد و این تقابل انگیزه‌ها فردا می‌تواند دیدنی باشد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها