خبرهای داغ
کدخبر: ۲۴۵
تاریخ خبر:

احسان حاج‌صفی: به نام خداوند رنگین کمان

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید که امیدوارم فردا با امتیاز از بازی خارج شویم و مردم خودمان را خوشحال کنیم.

احسان حاج‌صفی: به نام خداوند رنگین کمان

تیم ملی فوتبال ایران در چارچوب گروه B رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و در بازی اول خود، ساعت ۱۶:۳۰ روز دوشنبه به وقت تهران به مصاف انگلیس می‌رود. ملی‌پوشان در این گروه از جام جهانی با تیم‌های انگلیس، ولز و آمریکا همگروه هستند و در اولین تقابل خود باید به مصاف شاگردان ساوت‌گیت بروند.

احسان حاج‌صفی، کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: به نام خدای رنگین کمان. اول از هر چیزی خدمت همه خانواده‌های داغدار ایران تسلیت می‌گویم و باید بدانند که‌ کنارشان هستیم و با آن‌ها هم‌درد هستیم.

او ادامه داد: شرایط تیم خودمان از روزی که وارد کشور قطر شدیم، تا الان تمرینات خوبی داشتیم و روز به روز بهتر و هماهنگ‌تر شدیم و یک بازی دوستانه خیلی خوبی را انجام دادیم و نقاط ضعف خودمان را برطرف کردیم و خدا را شکر الان صد درصد آماده بازی فردا هستیم. خدا را شکر مصدومیتی نداریم و به جز یک بازیکن که امید ابراهیمی عزیز است که در اردوی قبلی به دلیل مصدومیت از دست دادیم و کنارمان نیست و امیدوارم هر چه زودتر مصدومیت خود را پشت سر بگذارد و به کنار تیم برگردد.

وی درباره تیم ملی انگلیس گفت: انگلیس از بهترین تیم‌های دنیا است و بازیکنان خوبی دارد و این تیم را به خوبی آنالیز کردیم و امیدوارم که فردا یک بازی خوبی انجام دهیم و همه از این بازی لذت ببرند. امیدوارم فردا با امتیاز از بازی خارج شویم و مردم خودمان را خوشحال کنیم.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها