خبرهای داغ
کدخبر: ۲۵۶۴۱
تاریخ خبر:

احتمال تعویق لیگ برتر

امیر مهدی علوی، سخنگوی فدراسیون فوتبال: در نخستین گام موضوع آیین نامه اجرایی کانون‌های هواداری همه تیم‌های کشور که حتما باید با اسامی و نفرات تایید شده باشگاه‌ها تشکیل شود به اطلاع فدراسیون برسد که به صورت کامل و در یک فایل مرتبط و بانک کامل هواداری ذخیره شود.

احتمال تعویق لیگ برتر

سخنگوی فدراسیون فوتبال در مورد حواشی هفته اخیر در سکوهای مسابقات لیگ توضیحاتی را ارائه کرد.

امیر مهدی علوی، سخنگوی فدراسیون فوتبال در مورد حواشی هفته‌های اخیرلیگ برترصحبت کرد. او در ابتدا گفت: وزیر ورزش و جوانان نامه‌ای حائز اهمیت به ریاست محترم فدراسیون فوتبال دادند و بلافاصله پس از دریافت این نامه در مجموعه فدراسیون فوتبال، کارگروهی تشکیل شد و براساس آن تصمیماتی گرفته شد.

او در مورد جزئیات این نامه ادامه داد: در نخستین گام موضوع آیین نامه اجرایی کانون‌های هواداری همه تیم‌های کشور که حتما باید با اسامی و نفرات تایید شده باشگاه‌ها تشکیل شود به اطلاع فدراسیون برسد که به صورت کامل و در یک فایل مرتبط و بانک کامل هواداری ذخیره شود.

او در مورد بلیت فروشی اینترنتی گفت: نکته بعدی بحث بلیت فروشی هوشمندانه برای مسابقات میزبان رقابت‌های لیگ برتر فصل آینده هست که هرفردی به صورت هوشمند در صندلی خودش قرار بگیرد ولذا این موضوع باعث نظم بیشتر می‌شود. بحث سوم تجهیزات مرتبط در ورزشگاه‌ها هست که باید استاندارد برگزاری مسابقات لیگ برتر و براساس الزامات موجود در کنفدراسیون فوتبال آسیا بشود. همچنین هماهنگی‌هایی با سازمان محترم ثبت احوال در جریان هست که در حوزه بلیت فروشی برخط و آنلاین، افراد در صندلی مرتبط خودشان قرار بگیرند. اگر این اقدامات انجام نشود لیگ آینده به تاخیر خواهد افتاد و این اقدامات کار نخواهد شد.

 

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها