خبرهای داغ
کدخبر: ۲۷۷۸
تاریخ خبر:

شایعه عجیب نقل و انتقالات؛ بازیکن پرسپولیس، بمب نقل و انتقالات استقلال

در شرایطی که خروج هافبک پرسپولیس از این تیم قطعی شده، شایعاتی مطرح که است که پیشنهاد استقلال این ستاره سابق پرسپولیس را وسوسه کرده است.

شایعه عجیب نقل و انتقالات؛ بازیکن پرسپولیس، بمب نقل و انتقالات استقلال

پنجره نقل و انتقالات استقلال هنوز بسته است و استقلال موفق به پرداخت بدهی به پین و میلیچ نشده است و علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل استقلال که از زمان بازگشت چندباره‌ش به این تیم وعده‌های بسیاری داده است، هنوز موفق به باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم نشده و استقلال نمی‌تواند در بازار زمستانی فعالیت کند.

اما با این وجود، طی روزهای گذشته نام‌های مختلفی به استقلال لینک شده، از ریکارد آلوز و کاوه رضایی گرفته تا سامان فلاح و شهریار مغانلود که طبیعتا جذب هیچکدام از این نفرات کار راحتی نیست و کار به جایی رسیده که مدیرعامل باشگاه تراکتور، گفته که نه تنها خبری از جدایی کاوه رضایی و بازگشت او به استقلال نیست بلکه از همتایش در استقلال به خاطر رسانه‌ای کردن پیشنهاد این باشگاه برای جذب ریکاردو آلوز، شکایت خواهد کرد.

در چنین شرایطی و در حالی که معلوم نیست چه زمانی پنجره نقل و انتقالات استقلال باز خواهد شد، این شایعه مطرح شده که سیامک نعمتی، یکی از اهداف نقل و انتقالاتی آبی‌ها در بازار زمستانی است.

نعمتی که جدایی‌اش از پرسپولیس قطعی شده و قرار است امروز تکلیف تیم جدید او مشخص شود، طبق برخی اخبار، از تراکتور و فولاد پیشنهاد دارد اما گویا پیشنهاد استقلال، او را وسوسه کرده که تبدیل به جدیدترین یاغی فوتبال ایران شود.

حالا باید دید موضع باشگاه استقلال و همچنین بازیکن سابق پرسپولیس درباره این خبر ویژه چیست.

copied
ارسال نظر
 
  • ناشناس

    این فتل خودش و مضحکه عام وخانواده کرده آ خه یکی نیست به این پیرمرد پرحاشیه بگه ا ولآ استقلال به اندازه کافی بازیکن دارد ر ومآ مشکل تیمت بازیکن نیسن مربی بی کیفیت ه سوم تیمت یک بازیساز کم داره اونم از خا رج از لیک بگیر یا به همین آمانوف بازی بد ه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها