خبرهای داغ
کدخبر: ۳۱۰۴
تاریخ خبر:

استقلال قرارداد سیاوش یزدانی را فسخ کرد

سیاوش یزدانی، مدافع وسط استقلال که پس از بازی استقلال - سپاهان از سوی ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال در لیست فروش این تیم قرار گرفته بود، بالاجبار از استقلال جدا شد.

استقلال قرارداد سیاوش یزدانی را فسخ کرد

پس از اعلام عدم نیاز ریکاردو ساپینتو به سیاوش یزدانی، استقلال تلاش کرد که با فسخ قرارداد با یزدانی و یا فروش او به تیم‌های دیگر، یک جای خالی در لیست بازیکنان ایجاد کند تا بتواند بازیکن مورد نظرش را جذب کند. اما سیاوش یزدانی حاضر به فسخ قرارداد نشد و باشگاه استقلال به صورت یک‌طرفه قرارداد این مدافع باتجربه و پرحاشیه را لغو کرد.

باشگاه استقلال در بیانیه‌ای که در همین مورد صادر کرد آورده است که آمادگی لازم برای توافق و فسخ قرارداد سیاوش یزدانی را داشته اما یزدانی همکاری لازم را نکرده است.

باشگاه استقلال می‌گوید که به دلیل رعایت نکردن مفاد قرارداد توسط یزدانی در گذشته پیش از این هم امکان فسخ قرارداد با سیاوش یزدانی را داشته است اما به دلیل حفظ شان و جایگاه این یزدانی از انجام این کار خودداری کرده است.

در ادامه این بیانیه باشگاه استقلال می‌گوید که به دلیل تخلفات صورت گرفته توسط یزدانی و نقض مفاد قرارداد، استقلال قرارداد پیش از پایان مهلت نقل و انتقالات زمستانی قرارداد مدافع خود را فسخ کرد تا امکان جذب بازیکن جدید فراهم باشد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها