خبرهای داغ
کدخبر: ۵۸۸
تاریخ خبر:

وعده فتح‌الله‌زاده درباره دو ستاره

در ادامه وعده‌های مدیرعامل استقلال به هواداران این تیم، فتح‌الله‌زاده گفت که ستاره‌های بوشهری استقلال تا پایان فصل در تیم ماندگار هستند.

وعده فتح‌الله‌زاده درباره دو ستاره

هنوز آخرین قسط مطالبات باشگاه سانتاکلارای پرتغال بابت صدور رضایتنامه قرضی محمد محبی برای استقلال، به حساب این باشگاه واریز نشده و سانتاکلارا خواهان بازگشت محبی به پرتغال شده است.

از طرف دیگر، استقلال باید تا ۱۸ آذر، ۲۰۰ هزار دلار به حساب باشگاه شباب الاهلی واریز کند و اگر این اتفاق رخ ندهد، باشگاه اماراتی می‌تواند قایدی را به تیم خود برگرداند.

شرایط مالی بحرانی استقلال باعث شده که هواداران این تیم، امید زیادی به حل مشکل محبی و قایدی نداشته باشند منتهی مدیرعامل استقلال، با خوشبینی درباره این ماجرا صحبت کرده است.

امروز مصاحبه‌ای از قول علی فتح‌الله‌زاده در یک روزنامه ورزشی منتشر شده که مدیرعامل آبی‌ها در آن گفته استقلال تمام تلاشش را برای حفظ محبی انجام خواهد داد و اگر کار به شکایت سانتاکلارا بکشد، آبی‌ها با اسناد و مدارکی که دارند، از حقشان دفاع خواهند کرد.

فتح‌الله‌زاده درباره قایدی هم مدعی شده که او با توجه به قرارداد قرضی که با استقلال دارد، تا آخر فصل در این تیم بازی خواهد کرد و هیچ اتفاقی قرار نیست درباره او رخ دهد. 

حالا باید دید وعده‌های او درباره این دو بازیکن، تبدیل به واقعیت خواهد شد یا نه.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها