خبرهای داغ
کدخبر: ۸۶۴
تاریخ خبر:

بحران مشترک استقلال و پرسپولیس قبل از دربی

ماجرای مشکلات مالی سرخابی‌ها در آستانه دربی پایتخت همچنان ادامه دارد.

بحران مشترک استقلال و پرسپولیس قبل از دربی

از باشگاه استقلال خبر می‌رسد که بازیکنان این تیم باز هم به نحوه پرداختی‌های باشگاه اعتراض کردند و در شرایطی که علی فتح‌الله‌زاده تا فردا برای عملی کردن قولش به شاگردان ساپینتو وقت دارد (مدیرعامل استقلال قول داده بود که تا یک هفته مانده به دربی، حساب بازیکنانش را شارژ خواهد کرد)، طی روزهای گذشته شاهد اعتراض برخی بازیکنان استقلال به مشکلات مالی تیمشان بودیم.

پرداختی استقلال به خارجی‌هایش هم مزید بر علت شده و گویا یکسری از شاگردان ساپینتو معترض شدند که چرا پول برای خارجی‌های تیم بوده اما خبری از پرداختی به آنها نبوده است.

اوضاع در باشگاه پرسپولیس نیز چندان جالب نیست. مدیران پرسپولیس علاوه بر اینکه باید مبلغی را به بازیکنان فصل گذشته خود بابت آپشن قراردادهایشان پرداخت کنند حالا با یک مشکل دیگر مواجه شده‌اند. اینکه به خاطر بدهی پرسپولیس به ۲ هتل بزرگ، تا این لحظه، امکان برگزاری اردو برای شاگردان یحیی گل‌محمدی قبل از بازی دوستانه با سپاهان فراهم نشده و شاید قبل از دربی هم پرسپولیسی‌ها با مشکلی مشابه مواجه شوند.

از طرف دیگر موعد پرداخت قسط سوم خارجی‌های پرسپولیس نیز فرا رسیده و درویش باید به آنها پرداختی داشته باشد تا مانع هر گونه اقدام حقوقی از سوی آنها شود. علاوه بر این‌ها پرسپولیسی‌ها بخشی از مبلغی را که باید در قسط اول به دیاباته پرداخت می‌کردند را هنوز به او نداده‌اند که همین موضوع باعث ناراحتی مهاجم قرمزهد شده است.

باید منتظر ماند و دید مدیران سرخابی پیش از دربی پایتخت قادر به حل مشکلات مالی خواهند بود یا این موضوع عملکرد بازیکنان دو تیم در دربی را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها