خبرهای داغ
کدخبر: ۱۲۱۴۳
تاریخ خبر:

ویدئویی جالب از پهپاد‌هایی که جای پستچی‌ها را می‌گیرند!

نخستین بار در انگلیس، برای انتقال نامه‌ها و بسته‌های مردم در جزایر منطقه اورکنی (Orkney) انگلیس، از پهپاد استفاده می‌شود.

ویدئویی جالب از پهپاد‌هایی که جای پستچی‌ها را می‌گیرند!

این که پهپاد‌ها جای پستچی‌ها را بگیرند و تمام بسته‌های پستی را جابجا کنند، هنوز دور از دسترس به نظر می‌رسد. اما اداره پست انگلیس، طرحی آزمایشی را در شمال اسکاتلند شروع کرده که در آن پهپاد‌های الکتریکی، بسته‌های پستی را خیلی سریعتر از شیوه‌های معمول به دست مشتریان در مناطق دورافتاده می‌رسانند.

به گزارش فرارو، شرکت پست انگلیس (Royal Mail) و شرکت خدمات پهپادی ورزش هوایی (Skyports Drone Services)، خدمات رسانی به جزایری در منطقه اورکنی را که در دریای شمال قرار دارند، آغاز کردند.

نامه‌ها و بسته‌های پستی قرار است از اسکاتلند، به شعبات پست در جزایر اورکنی منتقل شود تا نامه رسان ها، آن‌ها را به نشانی مردم آن جزایر برسانند. به نوشته ایوینینگ استاندارد، این طرح قرار است فعلا در مدت سه ماه اجرا می‌شود تا در صورت موفقیت دائمی شود.

به علت شرایط نامساعد آب و هوایی و دور بودن از زمین‌های اسکاتلند، خدمات پستی در شماری از جزایر در منطقه اورکنی، از جمله هوی (Hoy)، معمولا مختل می‌شوند که انتظار می‌رود با استفاده از پهپادها، این خدمات منظم شوند. همچنین استفاده از پهپادها، از جان کارکنان پست که ناچارند بین بنادر تردد کنند، حفاظت می‌کند.

شرکت پست انگلیس می‌گوید استفاده از پهپاد برای انتقال پاکت‌های و بسته‌های پستی علاوه بر سرعت هزینه انتقال محموله‌های پستی را کاهش می‌دهد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها