خبرهای داغ
کدخبر: ۱۶۱۳۲
تاریخ خبر:

حقوقدان شورای نگهبان:

بررسی صلاحیت‌ها برای همان دوره خاص خودش است

عباسعلی کدخدایی، یکی از اعضای حقوقدان شورای نگهبان گفت که بررسی صلاحیت‌ها برای همان دوره خاص خودش است.

بررسی صلاحیت‌ها برای همان دوره خاص خودش است

عضو حقوقدان شورای نگهبان و عضو هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: در خصوص بررسی صلاحیت‌ داوطلبان، همیشه اعلام کردیم که بررسی صلاحیت‌ها برای همان دوره خاص خودش است و احتمال تایید صلاحیت آن ها در دوره جدید وجود دارد.

عباسعلی کدخدایی روز شنبه در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، در پاسخ به پرسشی درباره اینکه آیا کسانی که در دوره قبل رد صلاحیت شدند و یا اعتبارنامه آنها رد شد، احتمال تأیید صلاحیت آنها وجود دارد اظهار کرد: در خصوص بررسی صلاحیت‌ها، همیشه اعلام شده که بررسی صلاحیت‌ها برای همان دوره خاص خودش است و فرقی نمی کند که در انتخابات مجلس، انتخابات ریاست جمهوری و یا سایر انتخابات باشد.

وی افزود: بنابراین بررسی صلاحیت‌ها در هر دوره‌ای از نو شروع می‌شود و امکان تأیید صلاحیت این افراد همیشه وجود دارد.

عضو حقوقدان شورای نگهبان و عضو هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات مجلس شورای اسلامی با اشاره به چهار راهبرد مهم مورد نظر رهبری در انتخابات شامل سلامت، رقابت ، مشارکت و امنیت ، تصریح کرد: شورای نگهبان در چارچوب بحث نظارت آموزش های لازم را به عوامل نظارتی خود داده است و همکاری ها و جلسات متعددی با متولیان در وزارت کشور داشته است.

کدخدایی اظهار امیداواری کرد با نظارت های دقیقی که این بار انجام می شود به سمت تحقق راهبردهای اساسی مورد نظر مقام معظم رهبری گام برداریم.

عضو حقوقدان شورای نگهبان و عضو هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: دشمن همیشه در صدد ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران است و موقع انتخابات تهدید ها و توطئه ها و دشمنی ها افزایش پیدا می کند که می طلبد مردم همواره در صحنه حضور داشته باشند.

عباسعلی کدخدایی، عضو حقوقدان شورای نگهبان و عضو هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات مجلس روز شنبه به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده است.

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، نمایندگان تشکل‌های دانشجویی، شبکه مردمی ناظر امین و دیدار با فرمانداران و هیئت‌های نظارت استان از جمله برنامه‌های کدخدایی در استان خواهد بود.

منبع: ایرنا
copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها