خبرهای داغ
کدخبر: ۲۵۹۰
تاریخ خبر:

همکاری لویی ویتون و یایویی کوساما در نیویورک

هنرمند ژاپنی، Yayoi Kusama، و شرکت مد Louis Vuitton، در یک همکاری شگفت‌انگیز که در شهر نیویورک، نمایشی از هنر پاپ آرت ارائه می‌دهند.

همکاری لویی ویتون و یایویی کوساما در نیویورک

به گزارش پنجره و به نقل از عابری در خیابان پنجاه نیویورک:

همکاری لویی ویتون و یایویی کوساما در نیویورک

یک روز صبح اول وقت، در نیویورک آمریکا قدم زنان به خیابان پنجاهم رفتم و توجه کردم که ساختمان لوئی ویتون در خیابان پنجاه و هفتم، که توسط Jun Aoki طراحی شده بود ، کمی متفاوت به نظر می‌رسد.

در عبور از خیابان با نگاهی دقیق‌تر به ساختمان، فهمیدم که ویترین مغازه با تغییراتی کرده و متفاوت از قبل آراسته شده و دکوری جدید برای نمایشگاه Yayoi Kusama (یایویی کوساما) در موزه ویتنی به خود گرفته است، که اسپانسر آن لویی ویتون بود. روابط شکل گرفته در دنیای هنر شدیدا” تازه و نو هستند و برندهایی نظیر لویی ویتون به طرز مخصوصی با هنرمندان ارتباط یافته‌اند. تاکاشی موراکامی را به یاد دارم که سالها پیش طرح‌های تصویرسازی‌اش را بر روی کیف‌های لوییس ویتون اجرا کرده بود و به نمایش گذاشته شده‌بود.بنابراین این طرح جدید به نمایش گذاشته شده به هیچ صورت ناگهانی و شوک‌آور نبود.

همکاری لویی ویتون و یایویی کوساما در نیویورک

ولی قرار دادن هنرمند در داخل ویترین فروشگاه واقعا” تعجب‌آور خواهد بود. من باید قبول کنم که در یک نگاه مختصر به ویترین مغازه فریب خورده بودم. ولی عکس‌های هنرمند ۸۳ ساله دورتادور ورودی موزه‌ی ویتنی ظاهر او را در یک صندلی چرخدار نشان می‌دهد.بنابراین احتمالا” او برای به نمایش گذاشتن خود در داخل ویترین به روش‌های خاصی ایستاده است. با این وجود جلوه و نمای خارجی کاملا” سرگرم کننده و لذت‌بخش‌اند و باعث توجه فراوان به لوئیس ویتون و هنر یایوی کوساما هستند.

همکاری لویی ویتون و یایویی کوساما در نیویورکهمکاری لویی ویتون و یایویی کوساما در نیویورک

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها