خبرهای داغ
کدخبر: ۲۸۴
تاریخ خبر:

بعد از بازی ایران و انگلیس؛ دیوار نگاره میدان ولی‌عصر(عج) تغییر کرد.

دومین دیوارنگاره میدان ولی‌عصر(عج) با موضوع فوتبال و جام جهانی ۲۰۲۲

پس از باخت تیم فوتبال ایران از انگلیس؛ صبح امروز طرح دیوارنگاره ولی‌عصر(عج) تغییر کرد.

دومین دیوارنگاره میدان ولی‌عصر(عج) با موضوع فوتبال و جام جهانی ۲۰۲۲

طرح جدید دیوارنگاره میدان ولی‌عصر(عج) با نام «برای ایران» سحرگاه امروز به همت خانه طراحان انقلاب اسلامی رونمایی و اکران شد.

یک روز پس از دیدار دو تیم ایران و انگلیس در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و باخت تارخی این تیم، طرح جدید دیوارنگاره میدان ولی‌عصر(عج) با عنوان «برای ایران» سحرگاه امروز به همت خانه طراحان انقلاب اسلامی مورد رونمایی قرار گرفت. 

این دومین طرح برای بازیهای جام جهانی ۲۰۲۲ تیم فوتبال ایران است که با مضمون ملی میهنی و در حمایت از بازیکنان فوتبال طراحی می‌شود.

خانه طراحان انقلاب اسلامی با انتشار بیانیه کوتاهی به توصیف این طرح پرداخته و در این‌باره نوشته است: «پهلوانان ایران زمین که در عرصه‌های نبرد خوش درخشیدند، حالا راهنما و پشتیبان دلاور مردان فوتبالی ایران هستند و مثل مردم عزیز ایران چشم امیدشان به فوتبالیست‌های غیور ایرانی است که تا پای جان برای ایران بجنگند». 

عوامل اجرایی دیوارنگاره «برای ایران» عبارتند از: طراح گرافیک: محمد تقی‌پور، تصویرساز:سید مصطفی حسینی، طراح نوشتار: مجتبی حسن‌زاده.

یادآوری می‌شود که این دومین طرح دیوارنگاره میدان ولی‌عصر (عج) طی هفته‌های اخیر محسوب می‌شود که به حضور تیم ملی فوتبال ایران  در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اختصاص یافته است.  در طرح پیشین، تصویری از قهرمانان ایران زمین نقش بسته بود که در راه‌رویِ ورودِ تیم‌ها به زمین فوتبال ایستاده‌اند و بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران را بدرقه می‌کنند.

پیش از این نیز طرح جدید دیوارنگاره میدان جهاد با هدف حمایت از تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به اجرا درآمده بود. 

 

منبع: تسنیم
copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها