خبرهای داغ
کدخبر: ۲۷۱
تاریخ خبر:

افتضاح تاریخی

قرار بود دل مردم را شاد کنند، کیسه گل شدند

تیم ملی ایران در اولین بازی خود در جام جهانی ۲۰۲۲ با ۶ گل مقابل انگلیس شکست سختی خورد

قرار بود دل مردم را شاد کنند، کیسه گل شدند

در این بازی که در ورزشگاه خلیفه برگزار شد، تیم ایران با ترکیب صادق محرمی، احسان حاجی صفی، میلاد محمدی، علیرضا جهانبخش، مرتضی پورعلی گنجی، مهدی طارمی، روزبه چشمی، علی کریمی، مجید حسینی و احمد نورالهی بازی را شروع کرد، اما در همان دقایق اول، با مصدومیت شدید بیرانوند، حسین حسینی جایگزین او شد.

در نیمه اول و در نتیجه بازی ضعیف تیم ملی، انگلیسی‌ها سه بار و در دقایق ۳۵ ، ۴۴ و ۱+۴۵ توسط بلینگهام، ساکا و استرلینگ دروازه تیم ملی را باز کردند.

در بین دو نیمه کارلوس کیروش حسین کنعانی‌زادگان، سعید عزت‌اللهی و علی قلی‌زاده جایگزین روزبه چشمی، علیرضا جهانبخش و علی کریمی شدند اما این تغییرات هم نتیجه‌ای نداشت و این تیم انگلیس بود که در دقیقه ۶۲ توسط بوکایو ساکا موفق به گلزنی شد. در دقیقه ۶۵ مهدی طارمی روی پاس علی قلی‌زاده موفق به گلزنی شد اما در ادامه و باز هم عملکرد ضعیف تیم ملی باعث شد مارکوس راشفورد در دقیقه ۷۱ گل پنجم انگلیس را وارد دروازه ایران کند. اما این پایان ماجرا نبود و در دقیقه ۹۰ جک گریلیش گل ششم را هم برای انگلیس به ثمر رساند.

در دقایق پایانی این بازی و پس از بازبینی تصاویر توسط VAR، داور برزیلی یک پنالتی به نفع ایران اعلام کرد تا مهدی طارمی آن را تبدیل به گل کند.

در نهایت این بازی با نتیجه ۶-۲ به نفع انگلیس به پایان رسید تا تیم ملی که با حواشی بسیاری وارد این تورنمنت شده بود، سنگین‌ترین شکست تیم‌های ملی ایران را در تاریخ جام‌های جهانی تجربه کند.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها