خبرهای داغ
کدخبر: ۱۰۲۳۰
تاریخ خبر:

حجت کریمی: ممنوع الکاری عارف غلامی صحت ندارد، موضوع فنی است

حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی استقلال شایعات ممنوع الکاری عارف را تکذیب کرد.

حجت کریمی: ممنوع الکاری عارف غلامی صحت ندارد، موضوع فنی است

پس از انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی استقلال شایعاتی درباره خروج عارف غلامی از ترکیب استقلال و عدم تمدید قراردادش منتشر شد و عده‌ای دلیل آن را فعالیت‌های خارج از زمین عارف غلامی، علی الخصوص توییت‌ها و استوری‌های او دانستند و عده‌ای هم موضوع را به ایده نکونام برای تغییر کامل ساختار دفاعی استقلال مربوط دانستند.

اگرچه بعد از فسخ یکطرفه قرارداد رافائل سیلوا توسط مدافع برزیلی، شایعاتی به گوش رسید مبنی بر آنکه ممکن است عارف غلامی در استقلال ماندنی شود.

شایعاتی که حالا مشخص شده هیچکدام صحت ندارد و جواد نکونام به دنبال این است که خط دفاعی تیمش را با بازیکنان دیگری آماده فصل جدید کند.

اگرچه شایع شده مسائل غیرفوتبالی هم در جدایی اجباری عارف غلامی از استقلال نقش داشته اما سرپرست این باشگاه مدعی شد که جدایی غلامی، فقط به خاطر مسائل فنی است.

حجت کریمی در گفت و گویی که با یکی از خبرگزاری‌ها داشته، درباره این موضوع گفته است: بحث ممنوع‌الکاری او صحت ندارد. قرارداد غلامی تمام شده و در لیست سرمربی هم نیست. می‌تواند رضایتنامه‌اش را بگیرد. مشکلی برای فعالیتش وجود ندارد ‌و می‌تواند به هرتیمی که می‌خواهد برود. برای او در ادامه مسیرش آرزوی موفقیت داریم.

البته عارف غلامی مدافعی بود که استقلال برخی اوقات روی اشتباهاتش تاوان سنگینی می داد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها