خبرهای داغ
کدخبر: ۹۸۶۶
تاریخ خبر:

یک بام و دوهوای کریمی درباره ریکاردو ساپینتو!

ماستمالی در استقلال تمام شد؟در مورد حجت کریمی که حالا ساپینتو را زیر سؤال می‌برد!

یک بام و دوهوای کریمی درباره ریکاردو ساپینتو!

بعد از پشت سر گذاشتن چند روز برزخی که گویا حتی گذر حجت کریمی را به بیمارستان و زیر سرم هم انداخت، سرپرست موقت باشگاه استقلال سرانجام نفسی به راحتی کشید و توانست با قطعی کردن حضور جواد نکونام روی نیمکت آبی‌ها، برای خودش حاشیه امن بخرد. این اتفاق چنان باعث افزایش اعتماد به نفس کریمی شده که او روی آنتن تلویزیون مطالب مهمی علیه ریکاردو ساپینتو، سرمربی سابق آبی‌ها به زبان آورده است. به هر حال مرد پرتغالی تا حدود زیادی محبوب هواداران بود و حتی در یکی از آخرین بازی‌های خانگی، برای او طرح موزاییکی هم زدند. به همین دلیل شاید تا چند روز پیش هم کریمی به این راحتی نمی‌توانست علیه او اظهارنظر کند، اما حالا آقای مدیر جسارت پیدا کرده و به سمت سرمربی سابق تیمش یورش برده است. کریمی در مصاحبه تلویزیونی اخیرش چند اتهام متوجه ساپینتو کرده است؛ دروغگویی، بی‌صداقتی و ناتوانی فنی.
سرپرست باشگاه مدعی شده ساپینتو در مورد شرایطش برای ادامه همکاری به هواداران دروغ گفته و او خواهان افزایش غیرطبیعی دستمزدش بوده است. به علاوه کریمی ساپینتو را متهم کرده که از مدت‌ها قبل با آپوئل قبرس توافق کرده بود و تمایل آنچنانی به ادامه همکاری با استقلال نداشت. آخر سر هم مهارت فنی این مربی از سوی سرپرست باشگاه مورد هدف قرار گرفت و کریمی در این مورد گفت: «در فینال جام‌حذفی ما به ساپینتو باختیم، نه پرسپولیس.» خب البته منتقدان هم از خیلی قبل‌تر این مسائل را مطرح می‌کردند، اما کسی در استقلال بر آن‌ها صحه نمی‌گذاشت.

درست در شرایطی که به تک‌تک این مسائل اشاره می‌شد، همین آقای کریمی و همکارانش در باشگاه عقیده داشتند در حق استقلال اجحاف شده و دارند حق این تیم را می‌خورند. حتی بعد از رفتار‌های ساپینتو در فینال جام‌حذفی و محرومیت ۴ ماهه مرد پرتغالی هم شاهد صدور بیانیه از سوی استقلال به نفع این مربی بودیم. در مورد صلاحیت فنی او هم که اصلا نمی‌شد حرف زد؛ همه موفقیت‌ها به‌خاطر هنر او بود و همه ناکامی‌ها ریشه در مسائل بیرونی داشت. حالا، اما ساپینتو رفته و گویا دوران ماستمالی هم به پایان رسیده است. فقط کمی دیر نیست آقای کریمی؟!

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها