خبرهای داغ
کدخبر: ۱۱۴۲۸
تاریخ خبر:

افشاگری جدید: ابراهیمی میخواست به استقلال بیاید، حجت کریمی او را نشناخت

حواشی فصل گذشته و مسائلی که در دوران سرپرستی حجت کریمی برای استقلال به وجود آمد هنوز تمام نشده و هر روز مضوعات جدیدی بوجود می‌آید.

افشاگری جدید: ابراهیمی میخواست به استقلال بیاید، حجت کریمی او را نشناخت

استقلال در فصل گذشته مشکلات بسیار زیادی را داشت و نابسامانی‌ها و مسائل مدیریتی حواشی و جنجال‌های بسیاری را به وجود آورد. مشکلاتی که موجب شد استقلال قهرمانی لیگ و جام حذفی را است دست بدهد و بخش مهمی از تیمی که باعث ماندن استقلال در کورس قهرمانی بودند از این تیم جدا شوند. با وجود به پایان رسیدن لیگ بیست‌ودوم و ناکامی آبی‌پوشان پایتخت در قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی، همچنان حواشی فصل گذشته ادامه دارد و نه‌تنها موضوع رقم قرارداد بازیکنان بحث‌برانگیز شده، بلکه حواشی دیگری هم مطرح است و امروز در مصاحبه‌ای تلویزیونی، خسرو حیدربی مربی استقلال علیه اتفاقات فصل گذشته افشاگری کرد.

حیدری در صحبت‌های جنجالی خود نسبت به روند همکاری‌اش با ریکاردو سا پینتو واکنش نشان داد و درباره چرایی عدم انتقال امید ابراهیمی هم توضیحاتی را ارائه کرد. جالب آنکه پس از اظهارات تلویزیونی خسرو حیدری درباره عدم انتقال ابراهیمی، حجت کریمی سرپرست سابق مدیرعاملی استقلال به اظهارات حیدری واکنش نشان داد و درباره دخالت او در بستن تیمِ فصل جدید استقلال اشاره کرد تا افشاگری‌های تازه درباره شرایط بسته‌شدن تیم استقلال مطرح شود.

ابراهیمی می‌خواست به استقلال بیاید اما ...

خسرو حیدری در واکنش به موضوع عدم بازگشت امید ابراهیمی به فوتبال ایران گفت: «امید ابراهیمی در خانه ما بود که با حجت کریمی صحبت کردم و گفتم ابراهیمی می‌خواهد به استقلال بیاید. با این حال کریمی عکس‌العملی نشان نداد و نمی‌دانم ابراهیمی را شناخت یا خیر! ما به بازیکنان باتجربه‌ای در سطح امید نیاز داشتیم که متأسفانه نقل‌وانتقالات را از دست دادیم. فکر می‌کنم بیشتر یک شو بود!»

حیدری در شرایطی از چرایی عدم انتقال امید ابراهیمی به استقلال صحبت کرده که این هافبک باتجربه به تازگی تصمیم گرفت تا کارش را در فوتبال قطر دنبال کند. ابراهیمی بعد از گذراندن روزهای موفق در تیم الوکره، با مدیران باشگاه الشمال قطر به توافق رسید تا همچنان در قامت لژیونر کارش را پیش ببرد و برخلاف گمانه‌زنی‌های مطرح شده، ابراهیمی برای فصل جدید در تیم‌های لیگ برتر ایران حضور نخواهد داشت.

مگر من سرمربی تیم بودم که باید ابراهیمی پسند می‌کردم!

حجت کریمی در تازه‌ترین مصاحبه‌اش در واکنش به اظهارات خسرو حیدری گفت: «آقای حیدری چندین بار دنبال برگزاری جلسه با من بود و درخواست کرد که او تیم امسال استقلال را ببندد، اما به ایشان گفتم در جایگاهی نیستید که تیم ببندید، من مثل مدیران قبلی نمی‌‌خواهم بازیکن انتخاب کنم و وظیفه سرمربی است که بازیکنانش را انتخاب کند. آیا سال گذشته انتقاد نمی‌‌کردند که مدیران وقت باشگاه بدون مربی بازیکن می‌‌گرفتند؟ چرا باید این اشتباه را دوباره تکرار می‌‌کردم؟ وقتی هنوز سرمربی تیم انتخاب نشده است، چه دلیلی دارد ما بازیکن بگیریم؟ هر مربی ایده‌هایی دارد و خودش باید تصمیم بگیرد چه بازیکنانی جذب شوند».

کریمی با اشاره به رابطه فامیلی حیدری و ابراهیمی توضیح داد: «حیدری گفت باجناقش امید ابراهیمی می‌‌خواهد به استقلال بیاید و از من برای حضور در منزلش دعوت کرد تا با ایشان جلسه‌ای داشته باشم. از این کار حیدری ناراحت شدم که چطور به خودش اجازه داده مرا به منزلش دعوت کند تا باجناقش را ببینم! چرا باید به منزل این آقا بروم که بازیکن ببینم؟ مگر من سرمربی تیم بودم؟ به حیدری گفتم من جلسه دارم و بهتر است اتاقم را ترک کند».

سرپرست سابق مدیرعاملی استقلال با گلایه از حضور خسرو حیدری در کنار ریکاردو سا پینتو، نسبت به انتخاب او در نقش مربی استقلال هم کنایه زد و گفت: «سال گذشته باید مربی قوی‌تری کنار ساپینتو می‌‌گذاشتیم تا در نبود او بتواند تیم را جمع کند. متأسفانه از کسانی استفاده کردیم که بله قربان‌‌گو بودند تا اینکه توانایی جمع کردن تیم را داشته باشند».

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها