خبرهای داغ
کدخبر: ۱۳۶۰۷
تاریخ خبر:

فوری: میلان - طارمی؛ تمام

داستان انتقال جذاب مهدی طارمی به میلان ایتالیا به نقطه پایانی رسید.

فوری: میلان - طارمی؛ تمام

چند هفته هست که خبر انتقال مهدی طارمی به میلان، مورد توجه رسانه‌های ایتالیایی و پرتغالی قرار گرفته است. میلان که به دنبال یک مهاجم است چندین دور با پورتو مذاکره کرد و در نهایت بر سر رقم انتقال طارمی به سن‌سیرو به توافق رسیده بود، اما طارمی و نمایندگانش که پیش از این با میلان توافقات کلی را انجام دادند، پس از توافق میلان و پورتو، شرایط جدیدی را پیش روی روسونوری قرار دادند. گفته شده بود که پیش از این میلان و طارمی بر سر دستمزد سالیانه ۱.۵ میلیون یورویی به توافق رسیده بودند، اما پس از توافق میلان و پورتو، خواسته‌های طارمی تغییر کرد. برخی از رسانه‌های و خبرنگارهای ایتالیایی گفته‌اند که طارمی رقم درخواستی‌اش را از ۱.۵ میلیون یورو به ۵ میلیون یورو افزایش داده است و همین موضوع باعث شده که توافق به خطر بیوفتد. هرچند که بنا به اعلام رسانه‌های ایتالیایی، نمایندگان طارمی امروز در کازا میلان حضور داشتند، اما فاصله زیاد میان درخواست طارمی و نمایندگان با باشگاه ایتالیایی باعث شد این انتقال شکل نگیرد.

انتشار این اخبار ادامه داشت تا ساعتی پیش که خبر نهایی آمد. تلویزیون پورتو اعلام کرد که مذاکرات میلان و طارمی به شکست انجامیده و طارمی فصل آتی را در پورتو خواهد ماند.

گفته می‌شود که میلان رفتار طارمی و نمایندگانش در تغییر توافقات قبلی را غیرحرفه‌ای دانسته و عملا این توافق به پایان خط رسیده است.

با این شرایط باید طارمی را کماکان آبی پوش دانست و انتقال جذاب مهدی طارمی به یکی از بزرگترین باشگاه‌های جهان را منتفی دانست.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها