خبرهای داغ
کدخبر: ۱۳۹۶۱
تاریخ خبر:

اتفاق جذابی که زود منتفی شد؛ استقلال - پرسپولیس مثل همیشه

در شرایطی که صبح امروز خبری منتشر شده بود که دیدار استقلال و پرسپولیس در قطر برگزار خواهد شد، خیلی زود این موضوع منتفی شد.

اتفاق جذابی که زود منتفی شد؛ استقلال - پرسپولیس مثل همیشه

در شرایطی که از صبح امروز براساس اعلام خبرگزاری‌ها و یکی از مجریان صدا و سیما در برنامه زنده، احتمال برگزاری دربی هفته پنجم میان استقلال و پرسپولیس در قطر مطرح شده بود و حتی از میزبانی استادیوم فینال جام جهانی برای این دیدار نام برده شده بود، خیلی زود این اتفاق منتفی شد. اتفاقی که به واسطه فروش حق پخش این دیدار به شبکه‌های خارجی، استفاده از VAR، حضور تماشاگران و درآمدهای دو باشگاه حتی برای هوادارانشان هم جذاب بود.

به گزارش جام جم آنلاین با وجود اینکه اقداماتی که برای برگزاری دیدار پرسپولیس و استقلال در قطر انجام شده بود اما آخرین خبر حکایت از آن دارد که این اتفاق فعلاً رخ نخواهد داد.

اگر چه هدف دو باشگاه و البته فدراسیون فوتبال از برگزاری دربی ۱۰۲ در قطر، درآمدزایی از حق پخش و بلیت فروشی و استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی بود اما فدراسیون در جمع‌بندی نهایی به این نتیجه رسید که این دیدار در تهران برگزار شود.

از پیش از ظهر امروز که خبر برگزاری دیدار استقلال و پرسپولیس در قطر مطرح شد به جز سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ که از این موضوع ابراز بی‌اطلاعی کرده بود، سایر مسئولان فدراسیون در این باره اظهارنظر رسمی نداشتند. اکنون خبر می‌رسد آنها به این نتیجه رسیده‌اند که دربی همانند گذشته در تهران و ورزشگاه آزادی برگزار شود.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها