خبرهای داغ
کدخبر: ۱۴۱۲۵
تاریخ خبر:

راهیابی مستند زنده‌یاد علی انصاریان در جشنواره فیلم‌های ورزشی میلان

مستند ورزشی «آخرین قرار» که به زندگی ورزشی و هنری زنده‌یاد علی انصاریان می‌پردازد به بخش مسابقه جشنواره فیلم‌های ورزشی میلان راه پیدا کرد.

راهیابی مستند زنده‌یاد علی انصاریان در جشنواره فیلم‌های ورزشی میلان

«آخرین قرار» مستند ورزشی است که در آن می‌توانیم بخش‌هایی از زندگی ورزشی و هنری زنده‌یاد علی انصاریان را شاهد باشیم که در زمان اوج‌گیری پاندمی کرونا چند روز پس از درگذشت متاثر کننده مهرداد میناوند، بر اثر این بیماری از دست رفت و همه ما را در شوکی مضاعف فرو برد.

این مستند علی انصاریان را پنج سال پس از حضور قبلی، بار دیگر به جشنواره میلان برده است در حالی که این بار خود او نیست تا در خیابان‌های میلان گام بگذارد و با آن شوخی‌ها و روحیات خاص خود، خالق اتفاقات جالب و دیدنی برای خود و دیگران باشد.

جالب این‌که بخشی از این اتفاقات که پنج سال قبل رقم خورده بود و همچنین قسمت‌هایی از فیلم «کاپیتان امیر» در مستند آخرین قرار آمده است که احتمالا برای هیات داوری و مخاطبان جالب توجه خواهد بود.

«کاپیتان امیر» فیلمی درباره زندگی شهید مجد رضایی کاپیتان سابق تیم ملی جوانان بود که با شروع جنگ تحمیلی، راهی جبهه‌های نبرد شد، در حالی که پیش از آن در تمرینات پرسپولیس نیز حضور پیدا کرده بود. در این فیلم علی انصاریان به ایفای نقش پرداخته بود و همراه با آن در سال ۲۰۱۸ در جشنواره میلان شرکت کرده بود.

مستند آخرین قرار که در ۷ پرده است به زودی اکران عمومی خواهد شد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها