خبرهای داغ
کدخبر: ۱۵۳۶۱
تاریخ خبر:

مس رفسنجان - استقلال بدون تماشاگر برگزار می‌شود!

در فاصله چند ساعت تا شروع بازی مس رفسنجان - استقلال تهران، این بازی بدون تماشاگر اعلام شد.

مس رفسنجان - استقلال بدون تماشاگر برگزار می‌شود!

برگزاری دیدار استقلال و مس رفسنجان با حضور تماشاگران، وارد فاز جدیدی شد و به نظر می‌رسد باید شاهد واکنش رسمی آبی‌ها باشیم، چرا که نهادهای ذی‌ربط تأکید کرده‌اند که هیچ هواداری حق حضور در استادیوم شماره 2 شهدای مس رفسنجان را ندارد.

داستان تنش‌های بین دو باشگاه از شب گذشته آغاز شد. علی خطیر در قامت مدیرعامل استقلال و سعید فتاحی به عنوان قائم مقام باشگاه مس روی آنتن زنده برنامه شب‌های فوتبالی آمدند و به صحبت در این خصوص پرداختند. آبی‌ها اعتقاد داشتند که تیم میزبان علاقه‌ای به حضور تماشاگران ندارد و تلاشش برای انجام این موضوع آغاز کرده است.

چند روز پیش تصویری از یک قنات در استادیوم جدید رفسنجان منتشر شد و به همین دلیل باشگاه مس اعلام کرد این ورزشگاه توانایی برگزاری بازی با استقلال را ندارد. در سمت مقابل، علی خطیر مدعی است که این تصویر قدیمی بوده و استادیوم جدید می‌تواند پذیرای دو تیم باشد.

مدیرعامل استقلال شب گذشته و در برنامه شب‌های فوتبالی مدعی شد که اگر دیدار امروز بدون حضور تماشاگر برگزار شود، بازیکنان این تیم وارد زمین مسابقه نخواهند شد. در سمت مقابل نیز سعید فتاحی اعلام کرد باشگاه مس نیز علاقه‌مند است تا هواداران وارد استادیوم شوند ولی نهادهای بالاتر باید مجوز آن را صادر کنند.

در نهایت صبح امروز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه شورای تأمین استان کرمان با حضور هواداران به میزان 40 درصد از ظرفیت استادیوم شماره 2 مس رفسنجان موافقت کرده و قرار است 1080 بلیت در محل استادیوم به فروش برسد که 108 صندلی نیز در اختیار هواداران استقلال قرار می‌گیرد.

اما اکنون از رفسنجان خبر می‌رسد که علی‌رغم اینکه شورای تامین با حضور تماشاگران در بازی مس رفسنجان و استقلال موافقت کرده بود، نهادهای بالاتر این حکم را رد و اعلام کردند این بازی بدون تماشاگر برگزار می‌شود.

باید دید که باشگاه استقلال تهدید شب گذشته خود را عملی خواهد کرد و در زمین مسابقه حضور پیدا می‌کند یا خیر.

nn1kh5hd

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها